"Гра в кальмара"
"Гра в кальмара" Shutterstock

"Гра в кальмара": у чому феномен серіалу та чому у світі різко зріс попит на вивчення корейської мови – сюжет

Читайте по-русски
Сюжет розгортається у Південній Кореї, де група людей бере участь у таємному турнірі на виживання з великим призовим фондом

Шалений успіх південнокорейського серіалу "Гра в кальмара" мотивує людей зі всього світу вивчати корейську мову та культуру. Кількість охочих, які реєструються на відповідні курси, в деяких країнах зросла на понад 70%. Чому серіал настільки популярний і має такий ефект, дізнавався журналіст "5 каналу".

Міжнародна платформа з вивчення мов Duolingo зареєструвала збільшення кількості студентів, які вивчають корейську мову. У Великій Британії – на 76% та на 40% у США. Усе через світову популярність серіалу "Гра в кальмара". Сюжет розгортається у Південній Кореї, де група людей бере участь у таємному турнірі на виживання з великим призовим фондом. Серіал отримав багато позитивних відгуків як від критиків, так і від глядачів. Засновник онлайн-платформи з вивчення мови "Говори зі мною корейською" Сон Хьон-Ву каже, що теж помітив значне збільшення кількості студентів після прем'єри серіалу. Щодня на їхню платформу реєструється до 1000 нових підписників.

"Раніше вже були тисячі людей, які хотіли вивчати корейську. Навіть ще до "Гри в кальмара" чи шаленства із BTS. Але раніше вони займалися самостійно. Зараз вони – частина світового феномену", – каже засновник онлайн-платформи з вивчення корейської мови Сон Хьон-Ву.

Культура Південної Кореї досить популярна – школярі по всьому світу користуються корейською канцелярією, косметика та засоби догляду за тілом, які зроблені в Сеулі, мають шалений успіх, а тепер ще й мільйони людей вчать корейську мову, аби дивитися серіали мовою оригіналу.

"Щодня ми маємо 1000 нових підписників. Це означає, що додалося близько 30 тисяч за останній місяць. Нині в нас є мільйон двісті тисяч активних підписників зі 190 різних країн світу", – додає Сон Хьон-Ву.

Автор "Гри в кальмара" Хван Дон Хьок написав оригінальний сценарій ще 2009 року, коли жив разом із мамою та бабусею. Їхня сім'я бідувала. Він навіть продав свій ноутбук, щоб прогодувати сім'ю. Та несподівано на роботу південнокорейця звернули увагу в Netflix. Хвану допомогли створити серіал про таких самих, як і він, людей, які потрапили у скрутне життєве становище.

Павло Штельмах, "5 канал"

Дивіться також: Українська історія потрапила до американського серіалу "Мистецтво шпигунства" на Netflix

Попередній матеріал
Гроші валяються під ногами: скільки можна заробити на каштанах у Черкасах – сюжет
Наступний матеріал
Може бути колапс української промисловості – експерт про дефіцит газу
Loading...
"95 квартал" Зеленського в обхід санкцій продає серіали та шоу в Росію – розслідування

"95 квартал" Зеленського в обхід санкцій продає серіали та шоу в Росію – розслідування

Мовний омбудсмен і Нацрада мають запровадити санкції проти "1+1" – юрист про "Сватів" російською

Мовний омбудсмен і Нацрада мають запровадити санкції проти "1+1" – юрист про "Сватів" російською

"1+1" повернув трансляцію "Сватів" російською, попри вимоги закону про мову – Нацраду просять відреагувати

"1+1" повернув трансляцію "Сватів" російською, попри вимоги закону про мову – Нацраду просять відреагувати

Інтернет­-сервіси хочуть зобов'язати дублювати фільми українською мовою – у ВР зареєстрували законопроєкт

Інтернет­-сервіси хочуть зобов'язати дублювати фільми українською мовою – у ВР зареєстрували законопроєкт

У Лос-Анджелесі оголосили номінантів найпрестижнішої телевізійної премії "Еммі"

У Лос-Анджелесі оголосили номінантів найпрестижнішої телевізійної премії "Еммі"

РНБО не буде розслідувати, як "95 квартал" продав підсанкційному росТБ уже другий серіал – ЗМІ

РНБО не буде розслідувати, як "95 квартал" продав підсанкційному росТБ уже другий серіал – ЗМІ