Телебачення
Телебачення фото Телекритика

Нацрада заборонила ретранслювати ще три російських телеканали

    Читайте по-русски
    Регулятор скасував свої попередні рішення щодо програм "Еврокино", "Топшоп" і "Зоопарк" та вилучив їх із дозволених для ретрансляції

    Нацрада вилучила з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, телеканали "Еврокино", "Топшоп ТВ" і "Зоопарк".

    Як повідомляє пресслужба регулятора, відповідні рішення члени Національної ради підтримали одноголосно.

    "Країною-правовласником усіх трьох програм є Російська Федерація, ліцензії на мовлення телеканалів видані Роскомнадзором, мова ведення програм – російська", – ідеться в повідомленні.

    Для вилучення з Переліку трьох телеканалів, що належать до юрисдикції Російської Федерації, яку законодавством України визнано державою-окупантом та державою-агресором, у рішеннях наведено відповідні законодавчі підстави. Зокрема, Нацрада послалася на те, що рішенням РНБО від 2015 року було доручено Кабміну за участю Національної ради вжити невідкладних заходів щодо припинення російської інформаційної агресії, здійснюваної з використанням іноземних та вітчизняних засобів масової інформації. Тож Нацрада вирішила тимчасово припинити розгляд питання про адаптацію російських каналів.

    Крім того, до Національної ради звернулася компанія ТОВ "Студіо Модерна", якій належало право на розповсюдження програми "Топшоп" на території України, з проханнями вилучити відповідну програму з Переліку іноземних програм. Компанія зазначила, що вона не розповсюджує і не має наміру розповсюджувати надалі канал "Топшоп" у кабельних мережах України.

    Керуючись нормами Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" та іншими нормативно-правовими документами, регулятор скасував свої попередні рішення щодо програм "Еврокино", "Топшоп" і "Зоопарк" та вилучив їх із Переліку іноземних програм, дозволених для ретрансляції на території України.

    Нагадуємо, протягом 24 та 25 липня Нацрада проводила позапланову перевірку NewsOne. Таке рішення регулятор ухвалив після того, як канал анонсував телеміст із російським телеканалом. Пізніше український мовник його скасував, посилаючись на погрози та залякування на адресу журналістів.

     

    Попередній матеріал
    У Чернівцях отримали результати аналізів пацієнтів, у яких підозрювали коронавірус
    Наступний матеріал
    Коронавірус уже проник у Білорусь, Литву та Нідерданди – що відомо
    Loading...

    Результати моніторингу мовних квот на радіо і ТБ за перше півріччя 2019-го – пресконференція

    Без скандалу не минулося: як Нацрада скасовувала ліцензію NewsOne – репортаж

    Нацрада визнала, що News One розпалював національну, расову та релігійну ворожнечу – включення

    Латвійський телеканал з'явиться на українському медіаринку – подробиці

    Нацрада перевірить компанії під логотипом "112 Україна" – відома дата

    Під час перевірки телеканалу NewsOne Нацрада виявила порушення