Нацрада
Нацрада vgolos.com.ua

Суд відмовився зупинити рішення Нацради щодо ліцензії "112 Україна" – подробиці

    Читайте по-русски
    П'ять компаній, які здійснюють цифрове мовлення під логотипом "112 Україна", вимагали визнати незаконним рішення регулятора про скасування ліцензій цих компаній

    Окружний адмінсуд відмовив групі компаній "112 Україна" в задоволенні позову проти Нацради з питань телебачення та радіомовлення. Інформацію оприлюднила прес-служба суду.

    П'ять компаній, які здійснюють цифрове мовлення під логотипом "112 Україна", вимагали визнати незаконним рішення регулятора про скасування ліцензій цих компаній. Суд розглянув заяву, проте відмовив у її задоволенні.

    Крім того, сьогодні народний депутат від ОПЗЖ, власник проросійських пропагандистських телеканалів "112 Україна", ZIK і NewsOne Тарас Козак розповів про свій допит у СБУ. Інформацію підтвердив особисто, у коментарі власному каналу.

    За його словами, йдеться про відразу три статті. Нардеп зазначив, що допит тривав близько 30 хвилин.

    Справу розслідують за кількома статтями: тероризм, фінансування тероризму та легалізація коштів, отриманих злочинним шляхом.

    Зокрема, слідчі ставили питання і про скандальний телеміст, що мав відбутися між телеканалами NewsOne та "Росія 24" в липні цього року. Тоді український мовник відмовився проводити телеміст – нібито через погрози журналістам фізичною розправою.

    Щодо сьогоднішнього допиту, то Козак заявив, що підстав для звинувачень – немає, а допит – елемент тиску на телеканали і зокрема на нього як на власника.

    Зауважимо, власник Тарас Козак є давнім бізнес-партнером Віктора Медведчука, чинного нардепа, голови політради партії "Опозиційна платформа – за життя", а також кума президента Росії Володимира Путіна.

    Нагадаємо, 26 вересня групі компаній "112 Україна", котрою володіє кум і соратник Президента Росії Володимира Путіна – Віктор Медведчук, вже відмовили в продовженні цифрових ліцензій. Рішення ухвалили на засіданні Нацради. Свою позицію державний регулятор аргументує тим, що компанії не дотримувалися умов концепції мовлення, згідно з якою перемогли на конкурсі у 2011 році. Йдеться про те, що частоти в регіональному мультиплексі були передбачені для регіонального мовлення. І ці телеканали мали забезпечувати місцевою інформацією саме ті регіони, на які вони мають мовити відповідно до своїх ліцензій. Натомість на частотах мовить загальнонаціональний телеканал.

    Попередній матеріал
    Трамп тиснув на Зеленського, використовуючи Майка Пенса – американські ЗМІ
    Наступний матеріал
    Нардепи ухвалили закон про дезертирство