Юлія Тимошенко

Юлія Тимошенко стала лідеркою з розміщення замовних матеріалів в інтернет-ЗМІ – дослідження ІМІ

На другому місті опинився чинний мер Львова Андрій Садовий

24% матеріалів з ознаками замовлення, зафіксованих в інтернет-ЗМІ, виявилися на користь лідерки партії "Батьківщина" і кандидатки в президенти Юлії Тимошенко. Про це повідомили в ГО "Інститут масової інформації". У лютому 2019 року вони провели відповідне дослідження.

Згідно з даними під час моніторингу 11 популярних інтернет-ЗМІ, експерти зафіксували 295 матеріалів, що містили ознаки замовлення. Лише 6,5% матеріалів з ознаками політичного замовлення були марковані як рекламні. Проте це маркування не відповідало Закону "Про рекламу", а саме використовувалися заголовки "Актуально", "Новости Киева" тощо з поясненням у футері сайту, що є неналежним маркуванням реклами.

Зазначається, що лідером із розміщення "джинси" стала Юлія Тимошенко. Найбільше матеріалів на її користь розміщували сайти "Обозреватель" (obozrevatel.com) та RBC (rbc.ua).

На другому місці опинився чинний мер Львова та кандидат у президенти Андрій Садовий (8% від матеріалів з ознаками замовності). Практично всі ці матеріали припали на сайт 24-го каналу (24tv.ua), однією з власників якого є дружина Садового Катерина Кіт-Садова.

Інфографіка 'джинси' кандидатів

Третє місце розділили між собою Анатолій Гриценко та Опоблок, зокрема, Олександр Вілкул. На користь кожного з цих кандидатів в інтернет-ЗМІ було зафіксовано по 6,5% від загальної кількості замовних матеріалів. Що стосується Гриценка, матеріали з ознаками замовності з’являлися переважно на сайті "Обозреватель" (obozrevatel.com), а найбільше матеріалів на користь Опоблоку і Вілкула розмістив сайт "Сегодня" (segodnya.ua).

5% матеріалів з ознаками замовності стосувалися "Опозиційної платформи "За життя" та Вадима Рабіновича. Найбільше таких матеріалів було зафіксовано на сайті RBC (rbc.ua).

Така сама кількість матеріалів з ознаками замовлення (5%) стосувалася Володимира Зеленського та Віталія Кличка.

Майже 3% від усіх матеріалів з ознаками замовлення були чорним піаром, тобто маніпулятивними матеріалами, спрямованими на руйнування іміджу та репутації. Найбільше матеріалів з ознаками чорного піару стосувалися діяльності чинного Президента Петра Порошенка, лідера "Батьківщини" Юлії Тимошенко та роботи комерційних компаній, зокрема "Укрзалізниці".

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що аналітик знайшов у програмі Тимошенко "смішні" взаємовиключні речі.

Також дивіться фотогалерею за темою:

Медаль "За повернення Криму" та карта "Новороссии": що СБУ знайшла в офісі "РИА Новости Украина" – ФОТО

Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/
Обшуки в 'РИА Новости Украина'
/

Попередній матеріал
"Удар у відповідь": у Конгресі США зацікавилися походженням фінансів Путіна
Наступний матеріал
Українець встановив унікальний рекорд в АПЛ

Абсолютна більшість українців категорично проти співпраці з Росією – соцопитування

До виборів за кордоном відкриють більш як 100 виборчих дільниць – МЗС

Близько 12 днів за рік в "тягучці": аналітики назвали міста з найбільшими у світі заторами за 2018 рік

Пам'ятка виборця: які документи треба взяти на дільницю та що робити в разі порушень

ПА ОБСЄ не запросила росіян до місії спостерігачів на виборах в Україні

"За ЄС і НАТО": молодь пікетувала під офісами кандидатів у президенти з вимогою змінити виборчі програми