Набув чинності Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама". Документ був опублікований у "Голосі України" 10 грудня.
Закон набуває чинності з дня, наступного за днем опублікування. Документом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС.
Відповідно до закону, порівняльна реклама – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
У документі прописано, що така реклама не повинна також дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.
Як повідомляв 5.UA, уряд Великої Британії планував витратити впродовж трьох місяців близько 100 мільйонів фунтів стерлінгів на рекламування виходу країни з Євросоюзу без угоди.
Ви тільки подивіться на ці погляди: Міноборони показало фото хвостатих друзів ЗСУ на передовій







