Інструмент для зручної перевірки виборчих фондів кандидатів у президенти презентував громадський рух "Чесно". Він дозволяє подивитися, звідки надходили кошти до виборчого фонду кожного кандидата, і на що саме вони витрачалися. Загалом кандидати витратили більш як мільярд гривень, левова частка цих коштів пішла на рекламу на телебаченні. На другому місці за популярністю – зовнішня реклама.
"Вперше в історії України фінансові звіти кандидатів у Президенти були опубліковані до виборів, а не після. На попередніх виборах в принципі такої інформації у відкритому доступі державні органи не вивішували. Виборчі фонди кандидатів становлять 1,3 мільярда гривень. Хочеться сказати, що це не кінець. Наш чекають ще фінальні фінансові звіти. Наш чекає ще другий тур", – сказав провідний аналітик ГР "Чесно" Ігор Фещенко.
Він також наголосив, що абсолютна більшість кандидатів розпочали свої компанії не з січня/лютого 2019 року, а значно раніше, дехто навіть з літа 2017 року.
Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв про підсумки незалежного спостереження напередодні виборів Президента України від Громадянської мережі "ОПОРА".