Під час прес-брифінгу аналітик з партійних фінансів руху "ЧЕСНО" Олена Нікуліна заявила, що найбільше грошей за передвиборчу рекламу отримав телеканал "Україна". Про таке повідомляє "Укрінформ".
Таким чином, кандидати у президенти сплатили з виборчих фондів за рекламу на телеканалі "Україна" 260 мільйонів гривень, і це становить п'яту частину від витрат фондів усіх кандидатів.
"Найбільше отримав телеканал "Україна", на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють політики, цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал "Україна" отримав 260 мільйонів гривень – і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п'ята частина витрат", – йдеться в тексті повідомлення.
Крім того, за її даними, телеканал ICTV отримав за передвиборчу рекламу 102 млн грн, "Інтер" – 100 млн грн, СТБ – 90 млн грн, "1+1" – 74 млн грн.
"До першої десятки (за кількістю спрямованих від кандидатів коштів - ред.) увійшли три компанії, які не є телеканалами й не надають медіареклами – це "Медіа-баїнг", "Високий замок" та "Інтерконтиненталь", які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції", – заявила Нікуліна.
За її словами, до ТОП-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал "Сфера-ТВ", який отримав за телерекламу 25 млн грн.