мобільний процесор_штучний інтелект engadget.com

Роботи наступають: у США банк найняв штучний інтелект на посаду копірайтера

    Читайте по-русски
    Нова технологія переписує статті і заголовки таким чином, який справжнім маркетологам навіть не спадає на думку

    Компанія JPMorgan Chase підписала п'ятирічний контракт із стартапом, який використовує штучний інтелект для написання рекламних текстів. Під час пілотного використання з'ясувалося, що інструмент машинного навчання Persado створював більш якісні версії реклами, ніж власні автори банку, пише Quartz

    Якість роботи вимірювалася більш високими показниками кліків – в деяких випадках більш ніж у два рази. В одному такому кейсі оголошення, написане людиною, повідомляло: "Доступ до готівки з рахунку, не виходячи з дому". А більш успішна версія від Persado була такою: "Це правда – ви можете отримувати готівку з рахунку, не виходячи з дому".

    Директор з маркетингу JPMorgan Chase Крістін Лемкау зазначає, що технологія Persado неймовірно перспективна.

    "Вона переписує статті і заголовки таким чином, який справжнім маркетологам навіть не спадає на думку. І це працює", – каже вона.

    "Машина повідомлень" Persado створює новий рекламний текст на основі існуючого з використанням бази даних, що містить понад мільйон слів, помічених і оцінених за емоційною привабливістю. JPMorgan Chase почала тестувати технологію в 2016 році і тепер сподівається використовувати її не тільки для реклами, а й для внутрішніх комунікацій і підтримки клієнтів.

    Компанії не розкривають фінансові та інші умови угоди. Але на запитання про те, чи призведе домовленість до скорочення або інших змін у штаті, представник банку сказав, що нова угода "не вплинула на нашу структуру".

    Опитування, проведене компанією BrightEdge в 2018 році серед цифрових маркетологів компаній зі списку Fortune 500, показало, що близько 60% з них планують використовувати штучний інтелект в своїй рекламній стратегії для доставки більш персоналізованих повідомлень. Persado каже, що його машину повідомлень використовують більш ніж 250 брендів, включаючи Dell, Citi, American Express, Air Canada і Microsoft.

    Раніше 5.ua повідомляв, що команда вчених із Шотландії винайшла технологію, здатну відрізнити безліч солодів віскі, що допоможе миттєво виявити підробку.

    Попередній матеріал
    В аеропорту "Дніпро" у кімнаті відпочинку застрелився поліцейський – що відомо
    Наступний матеріал
    Стало відомо, коли на всіх станціях метро Києва з'явиться 4G