Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's придбала в ізраїльського розробника технологію штучного інтелекту Dynamic Yield Ltd. Про це пише "НВ Бізнес".
Повідомляється, що точна сума угоди невідома, однак, за інформацією видання, вона становить близько $300 мільйонів. Dynamic Yield Ltd стала найбільшою покупкою McDonald's за останні 20 років і першою за останні кілька років.
Основний напрямок роботи Dynamic Yield Ltd – технології, що дозволяють автоматично вибирати контент для показу на екранах в закладах з урахуванням погоди, часу доби, кількості відвідувачів. Наприклад, в спекотний день в електронних меню показуватимуть пропозиції прохолодних напоїв або морозива.
Відомо, що серед клієнтів Dynamic Yield – IKEA, Fendi й Forever 21. Компанія продовжить роботу з ними після того, як перейде у власність McDonald's, в ролі окремого підрозділу.
Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що штучний інтелект навчили прогнозувати нові хімічні сполуки.
Також дивіться фотогалерею за темою:
"Гарячі" дівчата та роботи на сцені: найяскравіші кадри другого півфіналу "Євробачення-2018" – ФОТО









































