Понад мільярд гривень вже витратили кандидати в президенти в межах передвиборчої кампанії. Такі дані містяться у проміжних фінансових звітах виборчих фондів, оприлюднених Центрвиборчкомом.
Найбільше витрат – на рекламу в ЗМІ. Лідером є чинний Президент Петро Порошенко – більш як 250 мільйонів гривень, на другому місці у цьому рейтингу – Юлія Тимошенко з витратами 118 мільйонів. Майже сто пішло на рекламу в Олександра Вілкула.
64 мільйони витратив Володимир Зеленський, 59 – Олег Ляшко та 52 мільйони – Анатолій Гриценко. Видатки на рекламу інших кандидатів не перевищили 50 мільйонів гривень.
Семеро з претендентів не витратили на ці послуги жодної копійки, йдеться у повідомленні НАЗК.