ВО "Батьківщина" вже витратила на рекламу своєї політичної програми близько 100 млн гривень. Про таке заявили в Комітеті виборців України із посиланням на данні фінансових звітів партії за II і III квартали 2018 року.
"У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн грн, в липні-вересні – 73 млн. Саме в літній період почалася активна реклама Нового курсу, тому логічно очікувати, що абсолютна більшість грошей була витрачена на ці цілі", – наголосили в організації. Активісти також розповіли, що такі витрати стали рекордними для цієї партії. Для порівняння: за весь 2016 партія витратила тільки 19 млн грн, а за 2017 – 30 млн.
У КВУ також розповіли, що за даними останнього фінансового звіту, оприлюдненого 9 листопада, в липні-вересні "Батьківщина" витратила 53 млн грн на рекламу по телебаченню і 19 млн грн на зовнішню рекламу. Крім того, партія витратила на рекламу "Нового курсу" гроші, отримані як внески на користь партії. У липні-вересні фізичні особи надали партії грошових внесків на 71 млн грн, а юридичні особи – на 4 млн.
Комітет виборців також повідомив, що "значна частина внесків громадян були однаковими за розміром. Так, фізичні особи 336 раз робили внески для партії на суму 148 тис. грн. Цікаво, що така ситуація вже мала місце раніше – на парламентських виборах 2014 року. Тоді частина виборців так само масово перераховувала партії гроші розміром в 149 тис. грн". За словами активістів, такі суми не можна назвати випадковими, оскільки розмір внесків, що не перевищує 150 тис. грн, не підлягає спеціальній фінансовій перевірці.
Додамо, що за приблизними оцінками волонтерів, за 100 млн гривень можна купити близько 100 надсучасних безпілотників та понад 200 реанімобілів на передову з повним обладнанням.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Яйця та інші "плюшки": як в ОРДЛО заманюють брати участь у "виборах" – ФОТО








