Рейки, шпали, залізниця
Рейки, шпали, залізниця відкриті джерела

Перевізник не має сплачувати податок за користування земельними ділянками – Криворучко

    Лише протягом цього року компанія буде змушена сплатити більш як 4 млрд гривень податку на землю

    Від початку цього року в Україні припинила діяти пільгова ставка податку за користування земельними ділянками. Унаслідок цього УЗ стала єдиним світовим прикладом, коли залізниця сплачує податок на землю.

    Про таке повідомив голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко у себе на Facebook

    "2018-го року Верховна Рада встановила для "Укрзалізниці" єдину ставку податку за користування земельними ділянками на рівні 0,25%. Внаслідок цього компанія заплатила 1,2 млрд грн. На цей рік пільгову ставку не продовжили. У зв'язку зі збільшенням коефіцієнта майже в чотири рази, у 2019 році "Укрзалізниця" буде змушена заплатити 4,2 млрд грн", – пише Криворучко. 

    За його словами, і раніше траплялися випадки, коли місцева влада піднімала для "Укрзалізниці" ставку податку заднім числом.

    "З огляду на те, що в користуванні держмонополіста перебуває 134 тис. га землі, а в межах одного населеного пункту УЗ в середньому використовує 10-25 га землі, то підвищення навіть на 1% обходиться компанії у сотні тисяч гривень. Тобто, не виключено, що за підсумками року сума вийде ще більша", – каже голова Асоціації власників вагонів.

    Він також зазначає: жодна залізниця у світі не має сплачувати податок на землю.

    "Так що там у світі. Щоб далеко не ходити – власники автодоріг на балансі також не сплачують податок на землю, адже вона знаходиться у загальному користуванні. Чому тоді має платити "Укрзалізниця"?" – питається експерт. 

    Попередній матеріал
    У Дніпрі напали на авто інкасаторів – подробиці
    Наступний матеріал
    Рекламна гонка кандидатів: ЦВК назвала лідерів по витратах на передвиборчу кампанію
    Теги: