Ефірний рекламний час, який купують політичні партії під час виборів, контролюватимуть разом і Нацрада з питань телерадіомовлення і Національне агентство з питань запобігання корупції.
Відповідний меморандум про співпрацю підписали голова НАЗК Олександр Мангул та голова Нацради з питань ТБ Юрій Артеменко. Тепер Нацрада моніторитиме кількість реклами в ефірі, а НАЗК перевірятиме, чи є у замовника на неї гроші. Для цього перевірятимуть, чи задекларовані відповідні кошти та звідки вони походять.
"Для того, щоб ми бачили, яким чином партії фіксують свої витрати на рекламу політичну в засобах масової інформації – чи відображають, чи відображають в повній мірі, чи декларують той продукт, який фінансують", – розповів очільник НАЗК.
Для спільної роботи зі стартом передвиборної компанії створять робочу групу. До цього Нацрада надсилала звіти до Центральної виборчої комісії, однак та майже не реагувала.
"У Національного агентства з питань запобігання корупції більше оперативності, в нього є більше важелів впливу, тобто, вони можуть давати відповідні приписи. То цей меморандум, він закладає такі основи, щоб вибори були більш прозорішими і більш чеснішими", – пояснив голова Нацради Артеменко.