inosmi.ru

Стоп рак: Онкологи кажуть про вдале випробування вакцини у боротьбі з меланомою

Такого роду вакцини пристосовані до кожного пацієнта, і вводять її після того, як рак вже з'явився

Вчені-онкологи довели, що персоналізовані вакцини проти раку ефективно можуть використовуватися для профілактики меланоми – злоякісної пухлини. Про це повідомляє "Новое время" з посиланням на Nature News.

Як зазначається, у чотирьох з шести пацієнтів, яким було зроблено щеплення, протягом 25 місяців не спостерігалося рецидивів меланоми. Німецькі та австрійські онкологи демонструють результати ще одного дослідження, після якого зробили висновок, що з персоналізованим підходом до вакцинації на основі РНК (однієї з трьох основних макромолекул на ряду з ДНК і білками) у восьми з 13 пацієнтів через 23 місяці після вакцинації пухлини зникли.

Фахівці планують приступити до другої фази клінічних випробувань, а також визначити їхню ефективність в боротьбі з іншими типами раку.

Ці вакцини аналогічні тим, які використовуються проти інфекційних захворювань: унікальні компоненти ракових клітин змішують з агентами, які вводять в організм пацієнта для стимуляції іменної відповіді. Такого роду вакцини пристосовані до кожного пацієнта і вводять її після того, як рак вже з'явився, а не з метою запобігання.

Як повідомляв 5.UA, вчені виявили антитіло, що змушує імунні клітини атакувати рак.

ГУР про чергові фейки окупантів: Перевдягаються у форму ЗСУ та обстрілюють власні позиції