Біля Землі пролітає найяскравіша за останні 7 років комета: коли і де її можна спостерігати Читайте по-русски

Комета Neowise над Стоунхенджем @oversnap / Instagram
У липні жителі Землі можуть спостерігати у нічному небі найяскравішу за останні 7 років комету під назвою C/2020 F3 Neowise

Про це пише CNN. Комету вперше виявили 27 березня за допомогою інфрачервоного телескопа WISE. 3 липня комета успішно пережила зближення з Сонцем, не зруйнувавшись під дією сильного жару, а з 12 липня її нарешті видно в нічному небі.

Найближче до Землі Neowise наблизиться 23 липня – у цей момент вона буде на відстані 103,5 мільйона кілометрів від нашої планети.

Наступного ж разу комета C/2020 F3 наблизиться до нас лише через кілька тисяч років, тому не пропустіть можливість побачити рідкісне астрономічне явище.

У кількох українських містах уже встигли сфотографувати комету.

Комета Neowise над Миколаєвом
Комета Neowise над Миколаєвом
Комета Neowise над Краматорськом

А такий вигляд вона мала, коли пролітала над Стоунхенджем:

Комета Neowise над Стоунхенджем

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Де і коли дивитися на комету із 14 до 23 липня

Жителі Північної півкулі можуть спостерігати комету в досвітні години або відразу після заходу сонця.

В Україні найкраще її видно на передсвітанковому небі над горизонтом.

У ніч на вівторок, 14 липня, оптимальний час для спостереження за "хвостатою" космічною гостею. Адже з кожним днем вона буде все далі віддалятися від Сонця і ставатиме тьмянішою.

Як зазначається на порталі N+1, у місті без телескопа чи потужного бінокля ви навряд щось побачите. Але, якщо від'їхати в затемнене місце, віддалене від міських вогнів, можна полюбуватися кометою неозброєним оком.

Де шукати комету Neowise
Де шукати комету Neowise Sky&Telescope

Знайдіть місце, де відкрито північно-західний горизонт, і рушайте туди приблизно через годину після заходу Сонця. Ви легко знайдете ківш Великої Ведмедиці – рухайте погляд від його "денця" до горизонту і трохи направо. З кожним днем ​​комета буде все більш тьмяною, зате і підніматися над горизонтом буде вище.

23 липня, перебуваючи найближче до Землі, C/2020 F3 Neowise буде спостерігатися на відстані кулака витягнутої руки зліва від "денця" ковша. Але до цього часу для спостережень точно потрібен буде бінокль або телескоп. І звичайно ж, що комета продовжить бути чудовим об'єктом для астрофотографії.

Останній раз жителі середніх широт північної півкулі могли спостерігати видимі неозброєним оком комети майже чверть століття тому. Це були комети Хякутаке і Хейла-Боппа, які по праву носять звання Великих комет 1996 і 1997 року.

Наступна Велика комета комета Макнота була доступна для спостережень на початку 2007 року, але її було видно тільки в південній півкулі.

Хоча C/2020 F3 Neowise не така яскрава і помітна, як комети Хякутаке і Хейла-Боппа, деякі астрономи ставлять її на один щабель із кометою Галлея, адже вона представляє неабиякий інтерес для спостереження і зйомки.

Газетна стаття – розстрільна: хто й чому замурував у стінах картини художників-"бойчукістів", страчених НКВС