Комета
Комета Урядовий Кур\'єр

Біля Сонця пролетить комета, яку можна побачити неозброєним оком

Читайте по-русски
    Це станеться вже найближчими днями

27 травня нещодавно відкрита вченими комета SWAN (C/2020 F8) досягне своєї максимальної яскравості, наблизившись на найближчу відстань до Сонця. Це означає, що деякі жителі Землі зможуть спостерігати за незвичайним космічним об'єктом неозброєним оком, пише Урядовий кур'єр.

Астрономи відкрили нову комету 11 квітня. Тоді вона швидко почала набирати яскравість, однак незабаром блиск SWAN ("Лебедя" у перекладі з англійської – ред.) перестав рости і навіть трохи зменшився.

Зараз комету SWAN найкраще видно з Південної півкулі. У Північній півкулі комета знаходиться досить низько над горизонтом, але її можна побачити за допомогою хорошого бінокля або телескопа.

Очікується, що незабаром комета стане доступною для спостережень і в Північній півкулі. Зараз комету можна знайти неподалік від сузір'їв Трикутник і Персей. На початку червня вона перейде в сузір'я Візник.

20 та 21 травня комета наблизиться до зірки Алголь (Бета Персея, відома як "Зірка Диявола") в сузір'ї Персей. Для спостерігачів із Землі комета має вигляд нечіткої зеленуватої плями. 21 і 22 травня комета SWAN виявиться поруч із зірками Дельта Персея (Delta Persei, δ Perseus) і Мірфак (Альфа Персея, Alpha Persei), а 21 і 22 травня пройде недалеко від комети ATLAS (C/2019 Y4).

SWAN (C/2020 F8) не єдина комета, яка останнім часом наближалася до Сонця. Кілька років тому одного із таких космічних об'єктів наше світило просто розірвало. Дослідникам NASA вдалося зафіксувати цей унікальний момент на відео.

В Україні від коронавірусу одужали майже 6 тисяч пацієнтів – статистика хвороби в регіонах