відкриті джерела

"Неймовірний Халк": до Землі наближається комета, діаметром в рази більшим за Юпітер

Проте у комети є одна особливість – це відсутність хвоста

16 серпня, до Землі наблизиться комета C/2017 S3 PANSTARRS, яку астрономи побачили 2 липня і яка з часом почала збільшувати яскравість світіння. Про це повідомляє "Укрінформ" з посиланням на cikavosti.com.

Зазначається, що комета має діаметр в рази більший за Юпітер і оточена газовою хмарою. Проте є одна особливість – відсутність хвоста, а газоподібна речовина знаходиться в хмарі яка оточує ядро. Науковці дали назву цій кометі – "Неймовірний Халк", тому що вона має світіння зеленого кольору.

Спостерігавши об’єкт у свій телескоп, астроном Майкл Ягер, повідомляє, що комета має діаметр 260000 км, що майже вдвічі  більше Юпітера.

"Ці неймовірні розміри роблять цей об’єкт відносно легкою мішенню для домашніх телескопів", – говорить він.

Зі свого боку, західні уфологи мають застереження щодо цієї комети. Тайлер Глокнер має сумніви, що це комета, оскільки в неї немає хвоста, а в центрі знаходяться два об’єкти. Уфологи зазначають, що це можливо міфічна планета Нібіру.

Міфічною її вважали раніше, бо ця планета існувала лише у міфах та легендах стародавніх народів. Проте нещодавно декілька науковців зазначили, що в Сонячній системі існує ще одна невідома раніше планета, яка подорожує по дуже витягнутій орбіті і наближається до Землі лише раз на 4500 років.

Як повідомляв 5.UA, індійські астрономи виявили екзопланету, яка дуже швидко обертається навколо сонцеподібної зірки приблизно за 600 світлових років від нас.

"Звертаємося всім світом": відбудеться глобальна акція до дня народження Сенцова