Неймовірна швидкість обертання: астрономи відкрили планету, де рік триває менше ніж 20 днів

Це відкриття може допомогти вченим зрозуміти, яким чином планети такого розміру утворюються настільки близько до їхніх зірок-господарів

Індійські астрономи виявили екзопланету, яка дуже швидко обертається навколо сонцеподібної зірки приблизно за 600 світлових років від нас. Після цього відкриття Індія приєдналася до невеликої групи країн, науковці яких відкривали планети за межами нашої Сонячної системи, повідомляє "Укрінформ" з посиланням на Science Alert.

Суворо кажучи, зараз виявлення екзопланет не така вже й рідкість – астрономи підтвердили існування 3786 з них. Але переважна більшість цих небесних тіл були помічені, а потім описані як планети космічним телескопом NASA Kepler.

Відкрита планета була названа EPIC 211945201b або K2-236b, і вона велика – в 27 разів більша за Землю. Вперше вона була помічена телескопом Kepler, але саме команда індійських вчених підтвердила, що це саме планета, а не комета або інший астрономічний об'єкт.

За даними дослідників з Обсерваторії Гурушіхара Лабораторії фізичних досліджень у Маунт-Абу, планета обертається навколо сонцеподібної зірки. Вона також приблизно в сім разів ближче до своєї зірки, ніж Земля до Сонця, що означає, що температура може становити близько 600 градусів Цельсія і, ймовірно, занадто гаряча і суха, щоб підтримувати життя.

Важливо відзначити, що це відкриття може допомогти вченим зрозуміти, яким чином планети такого розміру утворюються настільки близько до їх зірок-господарів.

"Очевидно, що коли справа доходить до космосу, неважливо, хто проводить дослідження. Але отримати більше телескопів, які шукають ознаки позаземного життя або навіть майбутні будинки для людства, ніколи не буває погано", – зазначають журналісти Science Alert.

Як повідомляв 5.UA, астрономи Європейської південної обсерваторії отримали знімок із самого центру галактики NGC 5643.

В Україні ввели жорсткі обмеження для застосування дронів та безпілотників