Науковці винайшли карту хмари, в якій народжуються зірки

Вчені з Єльського університету створили найдокладніші на даний момент карти, на яких представлені безпрецедентні деталі структури молекулярної хмари Оріон А. У хмарі розташовано безліч середовищ зореутворення, таких як зоряні кластери, подібні до того, в якому, імовірно, сформувалося Сонце. Висновки дослідників опубліковані в Astrophysical Journal Supplements, повідомляє "Укрінформ".

"Наші карти досліджують широкий діапазон фізичних масштабів, щоб вивчити формування зірок в молекулярних хмарах і вплив молодих зірок на свою материнську хмару", – зазначив один з авторів дослідження Шуо Конг.

За його повідомленням, команда дослідників побудувала карти хмари Оріон А, поєднавши дані однозеркального телескопа й інтерферометра. Разом карти і набір даних відомі як CARMA-NRO Orion Survey. Карти покликані допомогти дослідникам відкалібрувати моделі зоряного формування в позагалактичних дослідженнях.

Як повідомляв 5.UA, європейська рентгенівська обсерваторія INTEGRAL уперше мала змогу спостерігати за тим, як нейтронна зірка почала "красти" матерію у свого сусіда – червоного карлика.

Здоров'я погіршилося: український політв'язень Коломієць вийшов із ШІЗО