"Антонов"
"Антонов" 5 канал

У ДП "Антонов" розповіли, яка кількість Ан-26 та його модифікацій експлуатується в Україні

    Читайте по-русски
    Найстарший літак випущений у 1972 році

    В Україні експлуатуються 53 літаки Ан-26 та його модифікацій, в тому числі 24 екземпляри в цивільній авіації та 29 у державній. Про це йдеться у повідомленні держпідприємства "Антонов" у Facebook.

    Найстарший літак випущений у 1972 році (48 років та 5 місяців), наймолодший – у 1985 році (35 років та 1 місяць).

    "Технічне обслуговування літаків, в тому числі Ан-26, виконується експлуатантом повітряного судна згідно з документацією з технічної експлуатації. На більшості літаків Ан-26 цивільної авіації технічне обслуговування виконується згідно з Регламентом технічного обслуговування літаків Ан-24, Ан-26 з періодичністю базової форми через 500±50 льотних годин", – сказано у повідомленні.

    ДП "Антонов" як розробник літаків виконує роботи з оцінки технічного стану повітряного судна з метою рішення щодо можливості подовження ресурсів та строків служби планера літака.

    Етапи індивідуального відпрацювання строків служби становлять 1-2 роки. Літакам Ан-26 всіх модифікацій в індивідуальному порядку може бути встановлений строк служби 50 років, додали в компанії.

    "В той же час спеціалісти підприємства постійно працюють над модернізацією, поновленням та продовженням льотної придатності літаків типу Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-72 та Ан-74, які перебувають на озброєнні, з метою забезпечення їх безпечної експлуатації протягом 2−5 років, поки їх не замінять на більш сучасні машини", – йдеться у повідомленні.

    Компанія нагадала, що ДП "Антонов" розробив середній військово-транспортний літак Ан-178 і готовий до його постачання.

    "Цей новий літак із сучасним бортовим обладнанням відповідає вимогам ЗСУ та може замінити Ан-26, в тому числі для підготовки курсантів. Підприємство розпочало роботи над новітнім військово-транспортним літаком Ан-188, який має прийти на заміну Іл-76, термін служби яких закінчується в 2035 році", –заявили на підприємстві.

    Нагадаємо, у містечку Чугуїв, що на Харківщині, сталася авіатроща. Літак Ан-26 упав і одразу загорівся. Окрім екіпажу, на борту військового літака перебували курсанти Харківського університету Повітряних сил ЗС України. 

     

    Попередній матеріал
    Уперше в історії ВР розглядає електронну петицію – чого вона стосується (оновлено)
    Наступний матеріал
    "Це державна зрада" – "ЄС" звертається до СБУ та ДБР через проросійські заяви Фокіна
    Loading...

    Вірменія звинуватила Туреччину у збитті винищувача – Анкара заперечує

    Епохальний літак: скільки живе Ан-26 і наскільки він надійний

    Останній політ: подробиці моторошної авіакатастрофи під Харковом

    Авіатроща під Чугуєвом: єдиний уцілілий курсант розповів, що врятувало йому життя

    "Герої неба" – що відомо про курсантів, які загинули в авіатрощі на Харківщині

    Авіакатастрофа на Харківщині – що кажуть очевидці події та батьки загиблих