"Антонов"
"Антонов" 5 канал

Піднімається на висоту до 12 тисяч метрів: "Антонов" показав будівництво літака Ан-178 для Перу

Читайте по-русски
Тепер на підприємстві взялися за серійне виробництво

АН-178 полетить до Перу. Українські авіаконструктори розробили літак на замовлення країни. Вже готова основна частина, тобто корпус. А повністю завершити роботи інженери державного підприємства "Антонов" планують на початку наступного року. Фахівці вже готуються до запуску серійного виробництва АН-178. Кореспондентка "5 каналу" Ганна Рибалка розкаже більше.

Уже п'ять років він підкорює небо на світових аерокосмічних салонах. Літак АН-178 вперше почали випробовувати 2015-го. Тепер на підприємстві "Антонов" взялися за серійне виробництво.

"До свята Незалежності ми підготували цей подарунок. На відміну від попередніх літаків, уже ветеранів на сьогоднішній день, цей літак швидший, бере набагато більше ваги, і як не дивно, коштує менше", – говорить Олександр Лось, президент державного підприємства "Антонов".

З кінця 2019-го вітчизняні інженери почали виробляти 5 серійних військових літаків. Нині завершили складати на одному з них планер, тобто корпус. До 2021-го мають виконати замовлення за іноземним контрактом.

Українська військова пташка порівняно з американськими та французькими конкурентами, крім ціни, має й унікальні й технічні характеристики: не має гвинтів, піднімається на висоту до 12 тисяч метрів. Та може перевозити до 18 тонн вантажу.

"Багатоцільовий літак. Він не тільки вантаж призначений перевозити. Він і десантний варіант, у нього є рятувальне обладнання, перевезення особового складу. Літак експлуатується у важких кліматичних і географічних умовах", – каже Олександр Витушко, начальник цеху дослідного виробництва ДП "Антонов".

Налагодити серійне виробництво не вдавалося тривалий час – шукали, чим замінити російські деталі. Нині вітчизняний АН-178 будують без жодної участі країни-агресора.

"Уже перший цей серійний літак буде складатися за відсутності російських компонентів. Це дійсно правда. Нас звинувачують, що декілька років ми не могли випускати серійні літаки. І чомусь вони не викочувалися з цього цеху. Багато часу забрала імпортозаміна. На цьому літаку одна третина – це українська. А дві третини – це обладнання по суті США", – розповідає Олександр Лось, президент державного підприємства "Антонов".

Перш ніж злетіти, військова пташка має пройти випробування та сертифікацію. Тоді літак зможуть продати іноземному замовнику. Паралельно підприємство домовляється з вітчизняними Міністерством внутрішніх справ та Міноборони про замовлення 28 літаків для потреб України.

Із заводу "Антонов" новенький АН-178 полетить прямісінько до Республіки Перу. Українські авіаконструктори розробили літак на замовлення тамтешнього Міністерства внутрішніх справ.

Ганна Рибалка, Андрій Толяренко, "5 канал"

Попередній матеріал
"Ми хочемо працювати, а не йти красти": як у Чернівцях мітингували через нові умови карантину – сюжет
Наступний матеріал
Що сказала Путіну дружина Навального; реакція Зеленського на можливий витік інформації з ОП – "Інфовечір"
Loading...

Найгірший жах у житті: блогер показав, як летів у літаку зі зламаним вікном

У МЗС України жорстко відреагували на заяву Ірану про відмову виплатити компенсації за збитий літак МАУ

В Індії 20 людей загинули в аварії пасажирського літака, майже 150 – травмовані

Хочеш летіти – плати: в Україні почали брати збір за авіаперевезення

Суд Дніпра розглядає апеляцію в справі генерала Назарова: з'явилися висновки повторної експертизи

Катастрофа літака МАУ: Україна наполягатиме на максимальній сумі компенсацій від Ірану