На жаль, за понад рік повномасштабного вторгнення в Україні все ще виникає питання важливості української мови. Співзасновник відомої рекламної агенції TABASCO Олександр Смірнов висміяв публікацію міністра освіти та науки Оксена Лісового, в якій той наголошував на важливості української мови. Співзасновник рекламної агенції TABASCO продемонстрував свою українофобську позицію, пише "24 Канал".
Смірнов увечері 8 квітня опублікував пост, в якому прокоментував реакцію міністра на мовний скандал з викладачкою Державного податкового університету в Ірпені. Викладачка цього вишу Любов Воробйова відмовлялася вести лекції українською мовою, бо їй це "складно". Міністр заступився за студентів і наголосив, що йдеться про пряме порушення законодавства.
Смірнов в іронічній манері зауважив, що в нашій державі з'явився "міністр освіти і науки української мови".
"Імовірно, замість того, щоб займатися освітою і наукою, боротися з корупцією, пан Оксен створюватиме патріотичного громадянина за допомогою мовних маніпуляцій, слідкуватиме, як "Києво-дебілянська академія", якою мовою люди розмовляють на перервах", – написав він.
Прикметно, що свій допис він зробив російською мовою, а потім узагалі його видалив або приховав після того, як користувачі почали активно обурюватися в коментарях.
Співзасновник агенції зауважив, що міністр "повинен бути менеджером, в інтересах якого – розвиток держави". Натомість, на його думку, "у Лісового інші пріоритети, пов'язані з майбутніми виборами".
Цікаво, що допис зі звинуваченням Лісового зник. Натомість на своїй сторінці він поширив іншу публікацію зі словами: "Людина є патріотом тієї країни, мовою якої в неї написана крадена дисертація!". Таким чином він вирішив вкотре нагадати про скандал, який розгорівся навколо міністра освіти.
Репутаційний удар за свій пост отримав не лише сам Смірнов, а й рекламна агенція TABASCO, співзасновником якої він є.
Ексголова Державної митної служби Максим Нефьодов у Facebook назвав позицію Смірнова "українофобською" і зауважив, що серед клієнтів агенції – такі відомі компанії як "Алло", Hyundai, Henkel, "Наша Ряба", Національний банк України, Kernel, "Оболонь" і багато інших.
"Цікаво, як їхні цінності співвідносяться з цінностями їхнього підрядника?", – написав Нефьодов.
Водночас він додав, що компанії Vodafone та ОККО зауважили, що більше з агенцією не співпрацюють. "Укргазбанк", якому компанія 2 роки тому зняла 2 ролики, теж більше не працює з нею.
"Українська мова для нас є важливою цінністю та частиною української самоідентичності: всі комунікації бренду ми ведемо українською й переконані, що маємо шанувати нашу мову", – наголошують у компанії "Наша Ряба".
Є і реакція самої рекламної агенції Tabasco у Facebook.
Рекламне агентство опублікувало заяву на своїй сторінці у мережі. У ній зазначили, що не несуть відповідальності за особисту думку Смірнова, висловлену не від імені агенції.
"Команда агенції не розділяє висловлену точку зору. Агенція підтримує становлення української мови як невід'ємного атрибута української Незалежності", – йдеться у заяві.
Користувачів мережі така реакція не задовольнила. Вони запитали, чи буде якась відповідальність для Смірнова за ці заяви. Крім того, звернули увагу на те, що сайт агенції за замовчуванням відкривається на російській версії, що порушує чинне законодавство.
Читайте також: За новини для російськомовних глядачів за кордоном українські платники податків віддадуть понад 220 млн грн
Дивіться також: мільйони на російськомовний контент і подругу Зеленського – на що витрачають бюджет канали "Дом" та "Freeдом".
Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.
Дивіться також відео за темою:
майже 2 млрд грн на закупівлю російськомовного контенту – Разумков розповів, як приймали держбюджет.
Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.
Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.