Про таке заявив в ефірі "5 каналу" в програмі "Інформаційний вечір" міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
У зв'язку з останніми смертельними ДТП, в Україні почалися рейди перевізників. У перспективі власники маршруток мають переобладнати старі чи купити нові транспортні засоби, а це великі капіталовкладення. Омелян розповів, яка діятиме програма, аби якість і безпечність перевезень в Україні зросла: "Тут декілька шляхів. Під час останньої зустрічі з Асоціацією перевізників України і низкою найбільших компаній, перша вимога, що прозвучала від них – готові підтримати, щоб був прозорий ринок і всі були на рівних умовах. Тобто коли всі платить податки – то всі, а не хтось носить хабарі. Ми зараз це виконуємо, аби сірих перевізників не було. Друге питання з нашого боку – щоб були GPS-трекери, щоб ми могли в режимі он-лайн відстежувати перевізника, щоб були електронні квитки. Так само запроваджуємо електронний кабінет і топограф, який відстежує, скільки маршрутка їде, скільки водій відпочиває, бо часто водій змучується і не бачить нічого і скоює ДТП. І третє, що ми хочемо найближчим часом втілити, – це спробувати запустити лізингову компанію для того, щоб вони могли оновити свій рухомий склад. За дешевими цінами те саме, що ми хочемо зробити в авіації, але це питання до держбюджету і можливості знайти ресурси".
Крім того, Омелян докладніше розповів про електронний кабінет перевізника, що має запрацювати з 1 серпня. До таких електронних кабінетів матимуть доступ компанія-перевізник, Державна служба безпеки на транспорті та Нацполіція.
"Ми запускаємо його в тестовому режимі і в невеликій фокус-групі ми вже програму відпрацьовували. І програмісти переписують моменти, щоб усе було зручно для користування. Ми передбачаємо такі речі, що в цьому електронному кабінеті буде інформація про перевізника, як для пасажирського, так і для вантажного транспорту, буде інформація про наявність у нього ліцензії, про штрафні бали в подальшому, про кількість маршрутів. І це буде доступно, як для самого перевізника, так і для контролюючих органів – Державної служби безпеки на транспорті, Нацполіції та інших, якщо буде потреба. Ми переконані, що така система матиме добрий резонанс, бо сфальшувати буде неможливо. Будь-яка дія інспектора фіксується, як тільки він відкрив електронний кабінет перевізника, тобто він не має потім можливості щось переписати чи закрити і сказати, що там нічого не було".
Омелян також зауважив, що цими всіма заходами Мінінфраструктури має повернути перевізників до тями, але при цьому і пасажири мають активно скаржитися на неякісні послуги з боку перевізників, і це має бути масове явище. Так удасться підвищити комфортність і чистоту у транспорті перевізників.
Як повідомляв 5.UA, в Україні почали перевіряти перевізників. Нагадаємо, після страшної ДТП на Житомирщині, в якій загинули 10 людей і ще 9 зазнали поранень, МВС взяло під контроль автомобільні шляхи державного та міжнародного значення. Крім того, в Україніповертають швидкісний контроль на дорогах. Зокрема, на водіїв знову чекають радари.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Безпековий рейд на перевізників: які порушення виявили на дорогах України – ФОТО






