5 канал

Місяць від запуску e-квитка в транспорті Києва: на які недоліки нарікають пасажири

Розрахуватися за проїзд, окрім картки, можна і за допомогою QR-коду, однак, в метро такий спосіб оплати недоступний

Платити двічі або ж не з першої спроби змушені власники електронного квитка у громадському транспорті. І нарікають на недосконалість системи. Місяць, відколи стартував пілотний проект – у мерії визнають, що система і справді дає збій. Але обіцяють виправити усі помилки до осені, коли послуга запрацює повноцінно. Придбати квиток вартістю 50 гривень можна поки що лише на кількох станціях столичної підземки: "Хрещатик", "Майдан Незалежності", "Арсенальна", "Академмістечко", "Почайна", "Лісова" та "Героїв Дніпра". Як працює електронний квиток, яка халепа може спіткати його власника і як діяти далі – розкаже Валерія Павленко.

З початку запровадження роботи єдиного електронного квитка у тестовому режимі минув місяць. Щоби перевірити, наскільки справно він працює, рушаємо до найближчої станції метро.

Біля каси зустрічаємо невдоволеного пасажира. Роман Коваленко нарікає – картка SmartSity, яку придбав напередодні, не спрацювала на жодній станції метро. Так само в трамваї і автобусі.

5 канал

"У наземному транспорті не працює ніде. Вчора їздив спеціально перевіряв в автобусі і трамваї – не працює ніде. У метро сьогодні на Академмістечку не спрацювала, на Олімпійській не спрацювала", – нарікає пасажир.

Розрахуватися за проїзд, окрім картки, можна і за допомогою QR-коду. Принцип такий самий. Утім використати його у метрополітені не можна, тільки в наземному транспорті.

Заходимо до автобуса – тут система трохи інакша. Замість турнікетів у автобусах та тролейбусах встановлені валідатори. Вони розраховані на картки киянина і на ось таких нових проїзних.

Після проведення оплати проїзду на валідаторі квитки від кондуктора не потрібні. Утім, слід пам'ятати, що контролери мають власне устаткування для перевірки дієвості електронного квитка.

У столичній адміністрації нам пояснили – остаточно система запрацює восени. За цей час обіцяють ліквідувати усі неточності та забезпечити продаж єдиного електронного квитка та QR-кодів на усіх станціях підземки.

"Ви можете попросити на станції метрополітену поповнити її на кількість поїздок або на якусь конкретну суму, також ви можете у кабінеті киянина поповнити цю карточку або у мережі IBOX. Задача електронного квитка – зробити його єдиним у всьому транспорті", – пояснив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Чиновник переконує – від 31 жовтня жетони та паперові квитки зникнуть із загального вжитку. Таким чином пасажирів переведуть лише на електронний варіант оплати. І додають: якщо ж картка не спрацювала – звертатися слід до сервісного центру. Його номери вказані на зворотному боці електронного квитка.

Валерія Павленко, Олексій Іванченков, "5 канал"

Попередній матеріал
"Інформаційний вечір" з Павлом Розенком на "5 каналі" – відео
Наступний матеріал
Священик пояснив, чим Вселенське Православ'я відрізняється від Московського

У Києві запроваджують безкоштовний проїзд у наземному транспорті за карткою киянина

"Безпечне місто": в Києві запрацював новий аналітичний модуль розпізнавання облич – КМДА

"Київблагоустрій" хоче знести каплицю ПЦУ, попри наявність необхідних документів

Захмарні платіжки: у КМДА пояснили, чому вартість опалення зросла на 40-60%

Ще в одному місті України запроваджують оплату за проїзд через sms

Замість занедбаного: в Києві з'явиться 5-поверховий кінотеатр