Будівництво метрополітену на Виноградар – врешті зрушило з місця. Про початок облаштування будмайданчиків заявила компанія-підрядник. Інформацію підтвердили і у столичній адміністрації. Щоправда, наголосили: це лише підготовчі роботи. У планах – прокласти метро на масив за 3 роки. Про всі труднощі без метро – далі.
Проспект Правди. 8-ма ранку. Типова картина для Виноградаря, – кажуть місцеві: "Коли дощ або сніг – завжди таке. Десь годину-півтори години добиралися на "Мінську". Так що це вже нормальне явище".
Затори та величезні черги на автобус – ранок на Виноградарі, як то кажуть, починається "не з кави". Про зручний та швидкий підземний транспорт – тут мріють роками. Автобуси доходять сюди вже переповнені. Тож, завдання максимум – встигнути на роботу. Щонайменше – хоча би просто дістатися найближчого метро.
Про старт підготовчих робіт із будівництва метро повідомили в "Київметробуді". Так, біля станції "Сирець" і на перетині вулиць Межової та Північно-Сирецької вже з'явилися будівельні паркани. Саме тут почнуть прокладати Мостицьку – першу із двох нових станцій зеленої гілки. Та спочатку – демонтаж нинішніх конструкцій.
"Процес уже йде. Але поки підготовчі роботи – ще не афішуємо… Через кілька тижнів ми надамо повністю всю інформацію, з ескізами того, який вигляд матимуть станції", – запевнив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.
За задумом, нові станції – "Мостицька" та "Проспект Правди" – будуть неглибокого закладення, а тунелі між ними розмістять один над одним. Під час будівництва метро в Києві такий підхід застосують уперше.
"Кошторисна вартість двох станцій – приблизно 5,8 млрд грн. Минулого року цифра фінансування стояла 2,6 млрд грн, цього року – 800 млн грн цифра. Це будуть, природно, над-над сучасні технології, які є. Але, так як це продовження лінії, вони повинні відповідно працювати з діючою лінією", – уточнює Давтян.
Побудувати метро на Виноградар планують за три роки.
Олена Соловйова, Анна Несевра, "5 канал"