Софіївська Борщагівка

У КМДА розглядають можливість будівництва метро до Вишневого та Ірпеня

Зараз активно забудовуються Вишневе, Софіївська Борщагівка, Буча, Ірпінь, Гостомель – це передмістя столиці

Місцева влада розмірковує над можливістю створення столичної агломерації, яка сприятиме залученню інвесторів для будівництва метро в передмістя Києва. Про таке повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, передає "ЕП".

Так, за словами Поворозника, щодня до столиці в’їжджають і виїжджають майже 2 мільйони людей. Це створює навантаження на інфраструктуру міста, з якою Київ не може впоратися самостійно.

"Особливо відчутний стрибок бачимо за останні п'ять років. Зараз активно забудовуються Вишневе, Софіївська Борщагівка, Буча, Ірпінь, Гостомель. Буквально п'ять років тому такої забудови там не було", – повідомив заступник Кличко.

Водночас він переконаний, що нові реалії цілком можуть зацікавити інвесторів.

"До позитивних моментів агломерації можна віднести транспортне забезпечення. Інвестори будуть зацікавлені в будівництві станцій метро в напрямку того самого Вишневого за умови договору про асоціацію. Створення агломерації дає інвесторам можливість будувати хоч станції метро, ​​хоч продовжувати лінію швидкісного трамвая або навіть електричку в передмістя", – поточнив Поворозник.

У КМДА наголошують: створення агломерації матиме додаткові переваги. Це, зокрема, і спільне адміністрування інфраструктури – медицини, дитячих садків, управління сміттям і каналізацією тощо. Так, у нових ЖК, що їх зводять у передмісті столиці, часто-густо немає каналізації, рівень медобслуговування не надто високий. Крім того, дітлахам бракує садочків. 

"Зараз молодим сім’ям у передмісті Києва досить складно записати в дитсадок свою дитину. Але агломерація дала би змогу розглянути варіанти будівництва дитсадків і шкіл, виходячи з кількості дітей, які тут мешкають. Те ж сміття з Вишневого, Боярки також треба кудись вивозити. В них власних звалищ немає, а людей там із кожним роком стає дедалі більше. Якщо говорити про агломерацію в повному її масштабі, то при оптимістичному сценарії, думаю, її створення займе близько п'яти років", – припускає Поворозник.

Як інформував 5.UA, у жовтні торік міський голова столиці Віталій Кличко доручив збудувати метро на Троєщину до 2025 року.

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Екстремал показав прихований перегон між "Хрещатиком" і "Університетом" – ФОТО

Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/
Прихований перегон метро між 'Хрещатиком' і 'Університетом'
/

Попередній матеріал
В Україні прискорилася інфляція – що здорожчало найбільше
Наступний матеріал
На українських дорогах значно збільшилася кількість радарів TruCam – мапа