Станція метро 'Львівська брама'
Станція метро "Львівська брама"
відкриті джерела

"Заморожена" станція: у київському метро розповіли, коли добудують "Львівську браму"

"Київський метрополітен" розраховує, що станцію вдасться добудувати менш як за 10 років

"Заморожену" станцію київського метрополітену "Львівська брама" планують добудувати до 2025 року. Про таке заявила радник начальника КП "Київський метрополітен" Наталя Макогон, передає 044.ua.

"У проекті Генерального плану Києва та його приміської зони на період до 2025 року в перспективі також передбачено будівництво станційного комплексу "Львівська брама" з будівництвом входу", – розповіла Макогон.

Водночас вона зазначила, що до 2020 року Програмою економічного і соціального розвитку Києва кошти на капітальні роботи на станції не передбачено.

Роботи з реконструкції станції "Львівська брама" постійно відтерміновуються – усе через те, що інвестор ТОВ "Коніка" ще з 2007-го року не може вирішити земельне питання. Без цього проектування й спорудження виходу зі станції неможливе.

"На сьогоднішній день не вирішено питання комплексної реконструкції Львівської площі, а саме: інвестор ТОВ "Коніка" не погодив місце розташування підземного вестибюля станції "Львівська брама" і входів (виходів), що стримує початок робіт з проектування та будівництва об'єкта. Після вирішення цього питання КП "Київський метрополітен" направить пропозиції щодо включення об'єкта до Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2018-2020 роки", – прокоментувала Макогон.

Довідково: станція "Львівська брама" столичного метро має з'явитися на Сирецько-Печерській лінії між станціями "Золоті ворота" та "Лук'янівська", але через відсутність проекту наземних споруд станції (вестибюлів виходів та входів) у районі Львівської площі наразі вона існує лише в якості підземної заготовки. При цьому потяги проїжджають повз цю станцію без зупинки.

Станцію почали зводити ще 1991-го року, утім вже 1996-го законсервували через брак коштів та комплексного рішення реконструкції Львівської площі. Строки завершення будівництва переносилися неодноразово. Наприкінці 2013 року гендиректор ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко заявляв про наміри ввести станцію в експлуатацію 2015-го року, утім говорив, що спершу для цього потрібно знайти кошт.

Дивіться також фотогалерею: 

Майбутня станція 'Проспект Правди'
/
Майбутня станція "Проспект Правди"
Станція 'Маршала Гречка' буде мати класичний павільйон вход
/
Станція "Маршала Гречка" буде мати класичний павільйон вход
Станція 'Маршала Гречка'
/
Станція "Маршала Гречка"
Як проляже гілка метро на Виноградар
/
Як проляже гілка метро на Виноградар
'Проспект Правди' буде створюватися в дуже обмеженому просторі, тому будуть бокові платформи
/
"Проспект Правди" буде створюватися в дуже обмеженому просторі, тому будуть бокові платформи
Станція метро 'Мостицька' розташується неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5
/
Станція метро "Мостицька" розташується неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5
Вихід зі станції 'Мостицька'  – тут на даху мають облаштувати газон
/
Вихід зі станції "Мостицька" – тут на даху мають облаштувати газон
Станція «Виноградар»  розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу 'Пуща Водиця' величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом
/
Станція «Виноградар» розміститься у середині споруджуваного на місці садів радгоспу "Пуща Водиця" величезного житлового масиву відразу за гігамаркетом
Головний архітектор інституту 'Київметропроект' Ярослав Левандовський
/
Головний архітектор інституту "Київметропроект" Ярослав Левандовський

Попередній матеріал
Кинули з поламаними лапками: 4-місячне кошеня шукає притулок
Наступний матеріал
"Заціни шпиль, заверши справу": соцмережі висміяли інтерв'ю підозрюваних в отруєнні Скрипаля шпигунів РФ