"Тривалість штучного утримування перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден значно зросла – "на вході" до Азовського моря у 2,4 рази, а на "виході" з Азовського моря – у 3,2 рази", – зазначає Клименко з посиланням на дані моніторингової групи "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень", "Майдану закордонних справ" та BlackSeaNews.
Також, зазначив він, упродовж літа-початку осені 2019 року, на відміну від російських або інших суден, що йдуть до/з азовських портів РФ, "маріупольські" та "бердянські" судна проходять Керченську протоку не за традиційною чергою, а окремими караванами, що формують один раз на декілька днів.
"Ситуація зі штучним утримуванням перед Керченською протокою "маріупольських" та "бердянських" суден повернулася до показників вересня-жовтня 2018 року", – підсумував Клименко.
На його думку, настав час, коли Україна знову повинна активувати питання про Азовський пакет санкцій щодо російських портів Азовського моря. Йдеться про порти, з яких здійснюються регулярні перевезення до окупованого Криму: порти Ростов-на-Дону, Азов, Темрюк та "Порт Кавказ".
Як повідомляв 5.UA, Росія збрехала Міжнародному трибуналу з морського права щодо повернення Україні трьох військових кораблів, захоплених у районі Керченської протоки.
ЗМІ опублікували фото захоплених Росією українських катерів у Керчі





