Сірчана кислота
Сірчана кислота
cdn.tvc.ru

В Україні майже всі цистерни для перевезення сірчаної кислоти потребують капітального ремонту

    Сумарна вартість їх відновлення може скласти 183,6 млн грн або близько $7 млн

    Практично весь наявний в Україні парк цистерн для перевезення сірчаної кислоти вимагає проведення капітально-відновлювальних ремонтів.

    Про це йдеться в інформаційно-аналітичних матеріалах, підготовлених ДП "Укрпромзовнішекспертиза" для спеціального розслідування щодо імпорту кислоти сірчаної і олеума, проведеного Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі (МКМТ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), пише uaprom.info.

    "З урахуванням віку (рік побудови) практично весь наявний в Україні парк цистерн для перевезення сірчаної кислоти вимагає проведення капітально-відновлювальних ремонтів. Сумарна вартість їх проведення може скласти 183,6 млн грн або близько $7 млн", – йдеться в документі.

    За інформацією УПЕ, загальний парк цистерн для перевезення кислоти в Україні станом на червень 2018 року становить 272 одиниці. Велика частина цистерн (180 од. або 66,2%) побудована до 1990 року і має вік понад 27 років. Третина цистерн побудована в 1991-1993 рр. і має вік понад 25 років.

    Рік введення в експлуатацію

    Червень 2018 г.

    Частка, %

    до 1980 р. (включно)

    4

    1,5

    1981-1985 рр.

    112

    41,2

    1986-1990 рр.

    64

    23,5

    1990-1993 рр.

    92

    33,8

    Всього

    272

    100

     

    При цьому, як зазначає УПЕ, відповідно до "Положення про систему технічного обслуговування і ремонту вантажних вагонів, допущених до використання на залізничні колії загального користування в міжнародному сполученні", прийнятого на 47-му засіданні Ради залізничного транспорту 23 листопада 2007 року, нормативний термін експлуатації цистерн для перевезення сірчаної кислоти становить 18 років.

    "Сірчана кислота відноситься до групи небезпечних вантажів (клас 8 "Корозійні (їдкі) речовини"), що обумовлює особливий режим її перевезення. Правила перевезення небезпечних вантажів регулюються Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів" та "Правилами перевезення небезпечних вантажів". Перевозять сірчану кислоту в спеціалізованих залізничних цистернах. Згідно вищезазначених закону і правил, допускається використання і експлуатація тільки технічно справних цистерн. Забороняється подавати під навантаження сірчаної кислоти цистерни без технічного огляду і документально підтвердженої технічної придатності до перевезення", – констатується в документах УПЕ.

    Попередній матеріал
    Обмеження імпорту сировини для українських промисловців може зменшити валютну виручку – Каленков
    Наступний матеріал
    В Україні розпочнуть округляти ціни
    Теги:

    Обмеження імпорту сировини для українських промисловців може зменшити валютну виручку – Каленков

    Від авторів зі світовим ім'ям: у Києві відбудеться концерт шедеврів класики з Юрієм Никоненком

    Через брак сірчаної кислоти по ланцюжку зупиниться вся українська металургія – Цкітішвілі

    "Нас кинули, як собак": українські заробітчани про працевлаштування в Чехії

    Промисловці звернулися до прем'єра через ситуацію із залізничними вантажоперевезеннями

    "Укрзалізниця" має проблеми із перевезеннями на заході та на сході країни – транспортний комітет ВР