Лікарі
Лікарі 5 канал

Вчені заявили про успішне тестування ймовірних вакцин від COVID-19 на мавпах – подробиці

Читайте по-русски
    Експерименти не гарантують, що такий самий захист зможе виробитися в людей

Шість імовірних вакцин від коронавірусу успішно протестували на макаках. Дослідження провели вчені Гарвардської медичної школи. Про це йдеться у матеріалі Science.

Науковці зробили щеплення ДНК-вакцинами 25-ти мавпам. Препарат після введення сприяє виробленню білка коронавірусу, який нагадує шипи COVID-19, і змушує організм реагувати. Ще 10-ти тваринам ввели так звану "липову вакцину".

Через три тижні всіх піддослідних інфікували справжнім вірусом. У тих макак, які були щеплені, недуги не виявили або ж рівень зараження був напрочуд низький.

Окрім цього, науковці провели інше дослідження, в якому заразили коронавірусом 9 невакцинованих мав. У результаті в них виробився природній імунітет і тварини стали стійкими до повторного інфікування.

Ці експерименти не гарантують, що такий самий захист зможе виробитися в людей, але вони допомогли у подальшій роботі над розробленням вакцин – кажуть фахівці.

"На другому етапі досліджень ми розробили низку прототипів вакцин. Вони не використовуються під час клінічних випробувань, а радше були створені для того, щоб допомогти нам зрозуміти, як працює захист. У мавп, яким ввели ці препарати, виробилися антитіла, які й захистили їх від COVID-19. У деяких тварин ми не виявили вірусу в легенях чи носі, а в деяких його показники були дуже низькі. Тобто рівень антитіл пов'язаний безпосередньо зі ступенем захисту", – говорить Ден Бароу, дослідник Центру вірусології та розробки вакцин.

Нагадаємо, у Росії за останню добу зафіксовано новий рекорд смертності від коронавірусу. Про це повідомляє оперативний штаб РФ по боротьбі з COVID-19.

Масове вбивство на Житомирщині: стрілку оголосили підозру