Стартап у політиці, передвиборчі інформаційні стратегії, політичний маркетинг і PR, побудова роботи прес-офісу публічної особи, маркетинг послуг, критичне мислення і контрпропаганда – це неповний перелік тренінгів, які практикує нинішня гостя чаювання Ірина Сєрова. Вона – кандидат юридичних наук, доцент.
Її знання й уміння використано під час двох президентських кампаній в Україні. А ще – понад 15 передвиборчих кампаній до місцевих органів влади, Верховної Ради, Європейського парламенту; побудова прес-офісів, інформаційних та аналітичних департаментів для п'яти політичних партій та двох парламентських фракцій в Україні і для трьох європейських партій.
От із Іриною Сєровою проаналізуємо, що ж трапилося з українськими виборцями та їхнім "чорним дзеркальцем"; чим Голобородько крутіший за ведмедика Вальдо; хто в Києві потужніший за "Кембрідж Аналітікс"; совковий реваншизм та вроджена "руссомірська травма" покоління ТБ та їхніх ґаджет-діток, або колгоспне НЛП та контр&революція.