Збої в роботі УЗ

"Квитковий колапс": чому пасажири "Укрзалізниці" наразі стоять у довжелезних чергах

У живих чергах люди стоять по 1-3 годинах

Сайт "Укрзалізниці" працює із перебоями. Причина – ажіотаж на потяги, що відправляються після 20 грудня. Залізничний перевізник відкрив бронь та купівлю квитків на новорічні свята лише напередодні. За два дні сервіс "ліг": частина пасажирів придбала квитки, але не отримала проїзних документів, а частина – не змогла взагалі їх придбати. Через це нині пасажири змушені подовгу стояти в чергах до кас.

Щоби купити квиток і потрапити на потяг, пасажири змушені стати у черги. Система онлайн-продажу дала збій. У живих чергах люди стоять близько години, а касири через великий потік охочих придбати квитки – беруть тимчасові перерви. Це спричиняє і конфліктні ситуації.

"Ми прийшли 2,5 години тому, стали в чергу. Вистояли всю цю чергу, я і моя дитина. Підійшла наша черга, а вона каже "все, я закриваю". Це неповага до людей, коли не працює система. Заходила кілька разів на сайт, але там показує, що їхній сервер не працює", – обурюється пасажирка Оксана.

Такі незручності керівництво "Укрзалізниці" називає тимчасовими. Через запуск швидкісного експресу "Київ – Бориспіль", графік потягів корегували. І відкрити бронь та купівлю квитків на новорічні свята раніше, пояснюють, не могли. Але з 4 грудня таку можливість пасажири отримали. УЗ відкрила продаж квитків на потяги після 20 грудня. Люди масово почали заходити на сайт, саме це і спричинило ажіотаж і технічні збої.

"Якщо ми зазвичай продаємо через сервіс 65-70 тис. квитків, вчора ми продали 170 тис. квитків. Тобто, напруження на наш ресурс було надзвичайно велике. Воно було аномальне. Станом на вчорашній вечір ці проблеми були усунені, сьогодні сервіс працює у штатному режимі", – пояснює директор департаменту АТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан.

Збої в роботі УЗ

Попри запевнення керівництва "Укрзалізниці", надвечір середи сервіс бронювання працює з перебоями. До цього додаються інші проблеми. Так, пасажири потягу "Київ – Костянтинівка", які придбали квитки на вівторок дистанційно – на пошту отримали бланки замовлення, із позначкою, що їх треба було додатково роздрукувати в касах.

"Відповідно на касах утворились неймовірні черги. Продовжити роботу кас або відкрити додаткові каси, ясна річ, нікому в голову не прийшло. Люди не встигали, а потяг 126Л Київ-Костянтинівка закрив двері за три хвилини до відправлення. Люди благали відкрити, але провідники були невблаганні, бо вони ж начальники", – пише у Facebook Ольга Решетилова.

Керівництво "Укрзалізниці" підрахувало – на пероні залишилося 22 пасажири. Їх доправили до місця призначення наступним потягом.

"Навантаження йде не тільки на систему, а й на наших працівників. Він не вніс в систему ознаку електронного квитка і тому система сприйняла, що цей потяг не обладнаний мобільними терміналами, і відповідно продалося з бланками. Це банальна неуважність людини, вона буде притягнена до відповідальності", – запевняє Красноштан.

В "Укрзалізниці" наголошують, над технічними проблеми продовжують працювати. Невдовзі відкриють онлайн-продаж квитків на 30 додаткових потягів, які пустять перед Новим роком.

Евеліна Михайленко, Василь Дендін, "5 канал"

"Абсолютно нова якість": новий залізничний експрес до "Борисполя" зсередини – ФОТО

Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Експрес до 'Борисполя'
/
Експрес до 'Борисполя'
/
Експрес до 'Борисполя'
/
Залізничний експрес до 'Борисполя'
/
Експрес до 'Борисполя'
/

Попередній матеріал
Як техніка ЗСУ продавалася за безцінь і чому припинили будівництво флагмана ВМС – розслідування
Наступний матеріал
Чого боїться Захід: чому до РФ застосовують тактику "повільного придушення"

"Укрзалізниця" розширює мережу міжнародних маршрутів до країн Євросоюзу

Зимова негода спричинила несправність нового потягу Kyiv Boryspil Express – "Укрзалізниця"

Потяг з Баку курсуватиме до ще одного українського міста

В УЗ розповіли, чи користується попитом новенький потяг "чотирьох столиць"

"Укрзалізниця" виплатила $550 пасажиру, який спізнився на літак через поломку експреса – ЗМІ

УЗ пояснила, чому досі не запустили прямий поїзд в Угорщину