Українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через технічну несправнсть нового експреса "Київ-Бориспіль", повністю компенсували вартість квитка. Про це Беккер повідомив у коментарі одному з українських телеканалів, пише "Укрінформ".
За словами Беккера, з ним після інциденту зв'язалося керівництво "Укрзалізниці" та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати.
"Я ночував у друзів біля метро "Вокзальна". От чому і вирішив їхати новим експресом... Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (саме стільки Беккер витратив на новий квиток - ред.). Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт", – зазначив українець.
Він також сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, "проте враховуючи обставини, на роботі зрозуміли". Чоловік розповів, що працює в Австралії. Із Києва він летів туди через Доху в Катарі. Квиток на пересадку йому також змінили.
Як повідомляв 5.UA, швидкісний експрес із Києва до аеропорту "Бориспіль" зламався наступного дня після його запуску. Єдиним пасажиром, який через це спізнився на рейс, став українець, що працює в Австралії. Експрес Київ-Бориспіль курсуватиме між залізничним вокзалом Києва Київ-Пасажирський та аеропортом Бориспіль цілодобово. Інтервал між рейковими автобусами становитиме близько 1 години, однак зранку та ввечері його зменшать до 27-44 хвилин. Дорогою експрес робитиме лише одну двохвилинну зупинку на вокзалі "Дарниця".
"Блакитний красень": як тепловоз General Electric у перший рейс Україною рушив – ФОТО





