Поїзд 'Київ – Лисичанськ'
Поїзд "Київ – Лисичанськ"
5 канал

Замість роздовбаних вагонів: до прифронтового Лисичанська запустили новий потяг, але він пустує

Після антисанітарії, задухи та брудної постелі, пасажири цього маршруту не приховують здивування від фірмового поїзда

До прифронтового Лисичанська почав курсувати оновлений фірмовий потяг. Раніше мешканці Луганщини кілька років просили замінити поїзди та збільшити кількість місць, адже їх не вистачало, а вагони не відповідали жодним санітарним нормам. У новому потязі комфортно, але охочих на ньому їздити – небагато. Чому – дізнавалися журналісти "5 каналу".

Після антисанітарії, задухи та брудної постелі, постійні пасажири цього маршруту не приховують здивування від фірмового поїзда "Київ – Лисичанськ".

"Це ідеально. Я сподіваюся, що цей рівень і рухомого складу, і сервісу залишиться. Хотілося б, щоб це було так", – зізнається пасажирка потяга №20 Лариса.

Замість роздовбаних вагонів на Луганщину нарешті почали їздити комфортабельні потяги. Але вартість купейного квитка відразу підскочила удвічі – до 500 грн. За мандрівку класом "Люкс" доведеться викласти понад 1,2 тис. грн.

Пасажири задоволені комфортом, але ціна на квитки відлякала.

"Я інколи буває їду сам у купе, але так щоб дві людини у вагоні їхали – це такого ніколи не було. Протягом всієї дороги було чотири людини, може до п'яти. Дуже-дуже мало людей", – розповідає пасажир Сергій Бакшеєв.

Провідники заперечують, що у вагонах порожньо, проте журналістів усередину – не пускають. Чиновники кажуть, кілька років поспіль просили "Укрзалізницю" підвищити якість послуг на Луганському напрямку і збільшити кількість потягів.

"До проведення військових дій це була не основна залізнична лінія. Тобто, основна залізнична лінія проходила через Дебальцевський вузол. І, по-друге, не було відповідних вагонів, щоб запустити цей потяг", – пояснює заступник керівника Луганської обласної ВЦА Юрій Клименко.

В "Укрзалізниці" пояснюють: новий потяг через дефіцит вагонів формували кілька років. Його запуск вважають перемогою. Він курсуватиме під символічним №20. Потяг саме з такими цифрами їздив до нині окупованого Луганська.

Директор департаменту ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан наголошує: "Там трошки вища ціна, ніж в інших поїздах, які курсують. Це фірмовий поїзд, там нові вагони, там вищий рівень сервісу. Поїзд на 2 години швидше долає відстань між Києвом і Лисичанськом. Тобто там трошки вищій коефіцієнт фірмовості".

Згодом "Укрзалізниця" планує налагодити залізничне сполучення між Луганською, Донецькою та Дніпропетровською областями.

Анна Сиротіна, Наталія Шарай, Володимир Шагаєв, "5 канал"

/
/
/
/
/
/

Попередній матеріал
Пленарне засідання ВР, де розглянуть передачу ДПСУ земель для облаштування кордону з Росією – відео
Наступний матеріал
Майбутнє вже тут: в Іспанії показали пасажирську капсулу Hyperloop – відео

Потяг "чотирьох столиць" вирушив у перший рейс

На квитках "Укрзалізниці" зображений потяг "Москва-Петербург"

Потяг "чотирьох столиць": що вдосконалюють на вокзалі Києва для іноземців

Під Харковом вантажні вагони протаранили пасажирський потяг – подробиці

Україна не матиме збитків через скасування потягів до РФ – Омелян пояснив чому

Скандал в "Укрзалізниці": начальницю поїзда, яка випхала пасажира з вагона, покарають