До прифронтового Лисичанська почав курсувати оновлений фірмовий потяг. Раніше мешканці Луганщини кілька років просили замінити поїзди та збільшити кількість місць, адже їх не вистачало, а вагони не відповідали жодним санітарним нормам. У новому потязі комфортно, але охочих на ньому їздити – небагато. Чому – дізнавалися журналісти "5 каналу".
Після антисанітарії, задухи та брудної постелі, постійні пасажири цього маршруту не приховують здивування від фірмового поїзда "Київ – Лисичанськ".
"Це ідеально. Я сподіваюся, що цей рівень і рухомого складу, і сервісу залишиться. Хотілося б, щоб це було так", – зізнається пасажирка потяга №20 Лариса.
Замість роздовбаних вагонів на Луганщину нарешті почали їздити комфортабельні потяги. Але вартість купейного квитка відразу підскочила удвічі – до 500 грн. За мандрівку класом "Люкс" доведеться викласти понад 1,2 тис. грн.
Пасажири задоволені комфортом, але ціна на квитки відлякала.
"Я інколи буває їду сам у купе, але так щоб дві людини у вагоні їхали – це такого ніколи не було. Протягом всієї дороги було чотири людини, може до п'яти. Дуже-дуже мало людей", – розповідає пасажир Сергій Бакшеєв.
Провідники заперечують, що у вагонах порожньо, проте журналістів усередину – не пускають. Чиновники кажуть, кілька років поспіль просили "Укрзалізницю" підвищити якість послуг на Луганському напрямку і збільшити кількість потягів.
"До проведення військових дій це була не основна залізнична лінія. Тобто, основна залізнична лінія проходила через Дебальцевський вузол. І, по-друге, не було відповідних вагонів, щоб запустити цей потяг", – пояснює заступник керівника Луганської обласної ВЦА Юрій Клименко.
В "Укрзалізниці" пояснюють: новий потяг через дефіцит вагонів формували кілька років. Його запуск вважають перемогою. Він курсуватиме під символічним №20. Потяг саме з такими цифрами їздив до нині окупованого Луганська.
Директор департаменту ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан наголошує: "Там трошки вища ціна, ніж в інших поїздах, які курсують. Це фірмовий поїзд, там нові вагони, там вищий рівень сервісу. Поїзд на 2 години швидше долає відстань між Києвом і Лисичанськом. Тобто там трошки вищій коефіцієнт фірмовості".
Згодом "Укрзалізниця" планує налагодити залізничне сполучення між Луганською, Донецькою та Дніпропетровською областями.
Анна Сиротіна, Наталія Шарай, Володимир Шагаєв, "5 канал"
В "Укрзалізниці" продемонстрували меню повноцінного харчування в поїздах – фото