В "Укрзалізниці" стабілізували роботу онлайн-системи продажу квитків

    Обмеження в роботі ввели через те, що навантаження було перевищено в шість разів

    На сьогодні роботу онлайн-сервісу booking.uz.gov.ua стабілізовано, пасажири почнуть отримувати свої квитки, зазначили на сайті "Укрзалізниці".

    "Клієнти, що здійснили оплату до 19:00, транзакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. В разі непідтвердження транзакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів", – зазначено у повідомленні.

    Обмеження на кількість підключень до сайту, тимчасово введених залізницею, буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14:00 до 20:00.

    За інформацією компанії, лише 4 грудня, у період з 19:00 до 20:00, через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків, тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається дві тисячі квитків.

    Там додали, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу можуть звернутися з відповідною інформацією в установленому порядку за телефоном: 044 591 19, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

    Як повідомляв 5.UA, "Укрзалізниця" ввела обмеження в роботі онлайн-системи продажу квитків через те, що навантаження було перевищено в шість разів. 

    Попередній матеріал
    МОЗ спростувало фейк від Тимошенко: це відверта брехня і антинаукові твердження
    Наступний матеріал
    Усі підрозділи МВС перевели на посилений варіант роботи

    Навантаження перевищено в 6 разів: "Укрзалізниця" обмежила продаж онлайн-квитків

    Потяг з Баку курсуватиме до ще одного українського міста

    В УЗ розповіли, чи користується попитом новенький потяг "чотирьох столиць"

    До летовища за півгодини: яким був перший рейс експресу "Київ – аеропорт "Бориспіль"

    УЗ пояснила, чому досі не запустили прямий поїзд в Угорщину

    В "Укрзалізниці" розповіли, коли розблокують продаж квитків на новорічні свята