На сьогодні роботу онлайн-сервісу booking.uz.gov.ua стабілізовано, пасажири почнуть отримувати свої квитки, зазначили на сайті "Укрзалізниці".
"Клієнти, що здійснили оплату до 19:00, транзакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. В разі непідтвердження транзакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів", – зазначено у повідомленні.
Обмеження на кількість підключень до сайту, тимчасово введених залізницею, буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14:00 до 20:00.
За інформацією компанії, лише 4 грудня, у період з 19:00 до 20:00, через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків, тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається дві тисячі квитків.
Там додали, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу можуть звернутися з відповідною інформацією в установленому порядку за телефоном: 044 591 19, електронною адресою: [email protected] або Skype: uz_booking.
Як повідомляв 5.UA, "Укрзалізниця" ввела обмеження в роботі онлайн-системи продажу квитків через те, що навантаження було перевищено в шість разів.