Антимонопольний комітет України порекомендував одному з найбільших мобільних операторів України lifecell припинити вводити в оману споживачів шляхом поширення недостовірної інформації про стандарт мобільного інтернет-зв'язку. Про це повідомила пресслужба АМКУ.
"Рекомендації Антимонопольного комітету, надані lifecell: Припинити поширення в рекламі відомостей про надання послуг мобільного інтернету четвертого покоління в стандарті 4,5G. Інформування споживачів про послуги мобільного інтернету четвертого покоління здійснювати у спосіб, що не вводитиме в оману споживачів", – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що оператори зв'язку ведуть невпинну боротьбу як за утримання абонентів, так і за збільшення кількості користувачів.
"Одним із ключових "козирів" у цій боротьбі є якість мобільного інтернету. Оскільки стандарт в основних операторів один і той самий – "4G", то з'являються спроби "домалювати" якість. У нашому випадку – за допомогою вигаданого "4,5G", який застосував у своїх рекламних матеріалах оператор lifecell", – повідомляють в АМКУ.
Нагадаємо, що у квітні Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), визнала мобільного оператора lifecell найкращим серед "великої трійки" мобільних операторів України за якістю зв'язку в 2018 році.
Як повідомляв 5.UA, три найбільші вітчизняні мобільні оператори – lifecell, "Vodafone Україна" та "Київстар" – купили на конкурсі перші ліцензії на частоти для впровадження 4G-зв'язку. Вартували вони загалом понад 2,45 млрд грн – це на 169 млн грн більше від стартової ціни.