Громадський транспорт у Маріуполі

У Маріуполі подорожчав проїзд: містяни протестують, перевізники пропонують альтернативу

За останні 2 роки вартість проїзду в маріупольському громадському транспорті зросла наполовину

Мешканці Маріуполя обурені підвищенням вартості проїзду в громадському транспорті. Нарікають, що за останні 2 роки проїзд дорожчає вдруге, але якість послуг від цього не змінюється. Незадоволені містяни вийшли на акцію протесту. Чи домоглися активісти зменшення ціни на проїзд – далі.

8 грн – автобус, 7 грн – тролейбус і трамвай. Така вартість проїзду нині у Маріуполі. Рішення про підвищення тарифу на 2 грн ухвалив виконком міськради.

За останні 2 роки проїзд у маріупольському громадському транспорті здорожчав наполовину. Мешканці обурені, адже останнє підвищення тарифів вважають економічно необґрунтованим. До того ж нарікають – якість перевезень аж ніяк не поліпшилася.

Автобуси приватних перевізників брудні та в аварійному стані, кажуть місцеві. Днями провели навіть акцію протесту з вимогою до чиновників – обґрунтувати підвищення тарифів або ж скасувати рішення.

"Деякі, я дивлюся, взагалі перестали їздити. Зайшли 1 березня у маршрутку, дізналися про проїзд за 8 грн, розвернулися та вийшли тут же", – каже Світлана.

Підняти ціну на проїзд у транспорті змусило здорожчання електрики та необхідність підвищити зарплатню працівникам трамвайно-тролейбусного підприємства, пояснюють чиновники.

"Підвищення цін по-любому має бути, тому що запчастини дорогі, електроенергія дорога, все дороге. Скільки ми електроенергії палимо, скільки в нас пільгових проїздів, цих пільговиків у нас, скільки ми їх возимо", – вважає водій тролейбуса Олександр.

Директор департаменту транспорту та зв'язку маріупольської міськради Василь Клат пояснює: "Вартість проїзду, яка була, дозволяла тільки заправляти транспортні засоби, оплачувати заробітну плату і мало-мальськи робити технічне обслуговування. Ні про який серйозний капітальний ремонт і оновленні транспорту мова не йшла".

Приватні перевізники вважають, що найкращий вихід із ситуації – не підвищення вартості ціни проїзду, а монетизація пільг.

"Пенсіонерів дуже багато. А люди, які платили, платять ще більше", – знизує плечима водій маршрутного автобуса Ігор.

За монетизацію пільг виступають і активісти. Зареєстрували відповідну петицію, яка вже набрала необхідну кількість голосів для розгляду в мерії. А домогтися скасування рішення міської влади про підвищення тарифу планують через суд.

Олена Уланова, Олег Корінний, Маріуполь, "5 канал"

Попередній матеріал
Новинки від BMW, Volkswagen, Bugatti: чим вражає цього року Женевський автосалон
Наступний матеріал
Чийгоз про участь одіозних ANNA MARIA в нацвідборі на "Євробачення": "На "Суспільному" є люди, які мають понести відповідальність"

Епопея з тарифами на проїзд у Харкові: засідання міськради пройшло під лайку та пікет

У Харкові активісти блокували центральну станцію метро: причини

Їзда по-київськи: як водій маршрутки просто під час руху цеглиною "ремонтував" коробку передач – відео

Місяць від запуску e-квитка в транспорті Києва: на які недоліки нарікають пасажири

Ще в одному місті України запроваджують оплату за проїзд через sms

Мешканці села на Черкащині змушені йти 5 км до найближчої зупинки: де подівся транспорт