Велике будівництво доріг
Велике будівництво доріг nk-online.tv

Танкодроми і присвоєні чужі програми : як насправді виглядає "Велике будівництво" на Херсонщині

Читайте по-русски
Водії радять "запасатися" джипами через величезну кількість ям

"Велике будівництво" триває поблизу Каховки на Херсонщині. Там завершили ремонт чотирьох кілометрів магістралі Одеса-Мелітополь-Новоазовськ. Як ремонтують дорогу – розбиралися журналісти "5 каналу".

На Херсонщині журналісти побачили як відремонтовані автошляхи, так і справжні танкодроми, де не ступала нога ремонтника.

Ця дорога є дуже важливою, адже вона сполучає Одесу з Новоазовськом та веде аж до пункту пропуску Таганрог. Загальна протяжність цієї автотраси близько 650 км. Ремонтники кажуть, що працюють без упину, не покладаючи рук, а інколи їхні робочий день триває більш як 10 годин.

"Працюємо по 13-14 годин. Дана ділянка, тут виконувалося фрезерування і два шари асфальтобетону. То на асфальтобетон 5 років гарантії, бо немає тут бетонки", – каже один з ремонтників.

Дорога і справді виконана добре, однак тут є певні нюанси. Аби всі водії знали, завдяки кому вони мають таку якісну дорогу, там повісили таблички про те, що це "велике будівництво",  яке є проєктом президента України Володимира Зеленського.

Щоправда, зі слів колишнього очільника Каховської адміністрації, цю дорогу почали почали будувати ще у 2018 році і вона входить до програми ще колишнього уряду. Тоді на цю ділянку дороги вже була проведена експертиза, були навіть виділені кошти і почався сам ремонт. 

На сьогодні ж ми бачимо, що чинна влада вирішила зробити це по-іншому, поставивши свою табличку і продовживши ремонт на цій ділянці дороги. 

"Ця дорога запланована в цій стратегії, і на неї були виділені кошти в 2018 році. І будувати її почали в 2018 році. 2019 рік з дорожнього фонду було заплановано було витратити на дороги в Україні 55 мільярдів гривень.  Ніколи до цього не виділялися за 30 років незалежності України такі кошти, як в 2019", – каже Валерій Салтиков, ексчільник Каховської РДА.

Водії, звісно, радіють, що дороги будуються на Херсонщині, втім кажуть, що більша частина доріг Херсонської області перебуває в жалюгідному стані і на них чимало ям. Тому їздити на звичайних машинах, в яких низький кліренс і маленькі колеса, просто неможливо, а тому краще запасатися джипами.

"Зима прийде і покаже наші дороги. Купа ям, ловимо їх. А що ще робити, у нас же країна така", – кажуть водії. 

На одну із таких доріг сьогодні потрапила знімальна група "5 каналу". Ця дорога вела із Каховки до Херсону безпосередньо, нею часто їздять автомобілі. Те що там побачили журналісти, просто вражає.

Дороги Херсонщина
Дороги Херсонщинаскріншот

Ось такі маємо дороги на Херсонщині і ось так власне проводиться "Велике будівництво". 

Мирослав Солонар, Херсонщина, "5 канал"

Попередній матеріал
Вибух на Позняках: мешканці досі чекають свої квартири
Наступний матеріал
Британська компанія Spacebit хоче запустити "місяцехід під прапором України" – засновник
Loading...

"Ремонт вул. Бандери – це "Потьомкінська дєрєвня" Садового" – Олег Синютка звернувся до правоохоронців

В Україні в межах експерименту встановили нові дорожні знаки

Пандемія в Україні: за гроші коронавірусного фонду не було куплено жодного апарата ШВЛ

На Київщині дві фури зіткнулися з мікроавтобусом, перекрито рух на столицю

"Кошти Фонду боротьби з коронавірусом пішли не на дороги, а на відкати" – Чорновол

"Контроль якості доріг фактично зник" – Омелян про "Велике будівництво" Зеленського