ПДР
ПДР 5 канал

Лежачі поліцейські та ростові фігури дітей: як у Черкасах посилюють безпеку на пішохідних переходах

Читайте по-русски
Знаки та розмітка на дорогах допоможуть лише за умов, коли всі учасники дорожнього руху дотримуватимуться правил

Лежачі поліцейські, знаки та фігури дітей зі шкільним рюкзаком. У Черкасах посилюють безпеку на пішохідних переходах міста. Найбільше уваги, зокрема, біля шкіл. Це пов'язано з великою кількістю травмованих на дорогах. Про додаткове обладнання розкаже журналіст "5 каналу" Яна Лимаренко.

Катерина Хомідова щоранку йде до гімназії через цей пішохідний перехід. Тут активний рух автівок. До того ж світлофора немає, тільки так звана розмітка "зебра". 

"Кожен ранок тут дуже багато машин, батьки приводять та привозять дітей до школи, це єдиний вхід до нашої школи, тут дуже-дуже багато машин, тому іноді трошки страшно", – каже школярка Катерина Хомідова.



Щоб убезпечити учнів гімназії, директорка не раз просила встановити світлофор неподалік навчального закладу.

"Дорога тут така, яка не передбачає тут світлофор – працівники ДАЇ кажуть, що він тут не потрібен, на перехресті – да, тут – ні, але коли в школу і зі школи ідуть півтори тисячі дітей – 1700, то правила посиленої безпеки повинні бути однозначно", – переконана директор Черкаської гімназії Ірина Топчій.

Ростові фігури дітей встановили біля школи, щоб перехід став іще безпечнішим. Тут вони розміщені разом зі штучними дорожніми нерівностями, так званими лежачими поліцейськими, знаками та спеціальним освітленням.

ПДР
ПДР5 канал

Водії перед пластиковими фігурами школярів пригальмовують. Але кажуть: такі перестороги діють лише в комплексі з іншими дорожніми знаками. Водій Сергій Самара каже, що біля шкіл головне правило – зменшувати швидкість.

"Діти є діти, дитина може відволіктись, десь-когось хтось смикнув за портфель, за косичку, дитина буде тікати-бігти, перебігати дорогу, даже не помітить чи машина їде чи не їде, це зрозуміло, дитина є дитина", – запевняє водій Сергій Самара.

Комунальники кажуть: встановлення фігур школяриків – це частина масштабного проєкту із поліпшення безпеки пішоходів. Його розпочали два роки тому.

"Було задіяно насправді багато механізмів, це і дійсно розмітка, яку в Черкасах тривалий час не наносили будемо говорити так капітально в тих об’ємах, які ми наносили ну і звичайно це лежачі поліцейські, які також протягом двох років – далі будемо продовжувати, бо насправді вони працюють", – розповідає директор КП "Челуаш" Олексій Мельник.

ПДР
ПДР5 канал

Встановлення додаткового обладнання на пішохідних переходах робить їх значно безпечнішими, але повністю захистити не можуть. Бо порушують правила не лише водії, а й пішоходи.

"Достатньо світлофорних об’єктів, але не достатньо розуму у людей. Переходять дорогу у невстановлених місцях, не виконують вимоги сигналів регулювальник – це перехід дороги на червоний сигнал світлофора – перебігають на жовтий сигнал світлофора – порушують правила дорожнього руху у вимоги світлофорного об’єкту також і водії", – каже речниця УПП у Черкаській області Зоя Вовк.

Лише за минулий рік під колесами автівок у Черкасах 112-ро людей травмувались і дванадцятеро загинули – констатують у патрульній поліції. Там кажуть, що знаки та розмітка на дорогах допоможуть лише за умов, коли усі учасники дорожнього руху дотримуватимуться правил.

Яна Лимаренко, Вячеслав Ромодан, Черкаси, "5 канал"

Попередній матеріал
Армійці ЗСУ зафіксували на позиціях окупантів пересування БМП-2
Наступний матеріал
За екскурсоводів – діти: як на Харківщині працює шкільний музей, присвячений війні на Донбасі
Loading...

Кличко на квадроциклі відкрив рух Шулявським шляхопроводом

Каналізаційні люки закатали в асфальт: як у Черкасах водоканал виправляє помилки ремонтників – сюжет

Дорога для президента: Зеленському збудували особисте шосе під Києвом – "СтопРеванш"

Поліпшить екологію: в Україні почнуть будувати дороги з відходів виробництва

"Укравтодор" попереджає водіїв про небезпеку: на дорогах можлива ожеледь

Київ зупинився у п'ятничних заторах – мапа