У Дніпрі почалося будівництво зливової каналізації на житломасиві Перемога
У Дніпрі почалося будівництво зливової каналізації на житломасиві Перемога відкриті джерела

Філатов про будівництво зливової каналізації у Дніпрі: "Це розв'язання проблеми, за яку не бралися за всі роки незалежності"

Читайте по-русски
За останні п'ять років у Дніпрі з нуля звели необхідні комунікації в різних районах міста

У місті Дніпро взялися комплексно розв'язувати стару інфраструктурну проблему, пов'язану з відсутністю дощових колекторів на низці житломасивів через невдале проектування. Про це повідомили в прес-службі Дніпровської міської ради.

За останні п'ять років у Дніпрі з нуля відповідні комунікації звели в різних районах міста. Наразі триває будівництво ще одного об'єкта по  Набережній Перемоги, 118.

Міський голова Дніпра Борис Філатов під час огляду будівництва повідомив: "Це – п'ятий пусковий об'єкт з водопониження, який ми робимо в цій каденції. Надалі також продовжимо цим опікуватися. Проблема для міста дуже серйозна (і не лише тут), утім, існувала вона справді ще з радянських часів".

Борис Філатов
Борис Філатоввідкриті джерела

Раніше після зливи у дворі утворювалася велика калюжа. Так тривало декілька десятиліть. Місцеві мешканці жартома кажуть, що це була "туристична принада для дітей не одного покоління".

Місцева мешканка Ганна розповідає: "У нас вже є своя малеча, а ця калюжа – ніби вічна. Я пам'ятаю, ми дітьми тут як тільки не бігали і не гралися. Навіть не віриться, що вона може зникнути".

Мешканка Дніпра
Мешканка Дніправідкриті джерела

Місцева мешканка Алла мешкає в тутешньому будинку ще з 1980-х років, тож проблему з відсутністю дощової каналізації теж відчула на власному досвіді.

"Калюжі були навіть після малого дощу. І жаби були в них, діти чи купалися, чи взимку каталися, як на ковзанці. Ми дуже раді, що зараз, за 30 років, нарешті щось робиться", – розповідає жінка. 

Підрядник робіт зазначає, що за сприятливих погодних умов, із будівництвом впораються до кінця року: "Будується все з нуля. Робота непроста, труба повинна знаходитися глибше ґрунтових вод, треба зважати і на наявні комунікації".

Після закінчення будівництва майже півкілометра дощового колектора ділянку заасфальтують та приведуть до ладу бордюри.

Як повідомляв 5.UA, Філатов вважає, що Київ має передати регіонам екологічний контроль та інші повноваження для поліпшення якості життя. 

Попередній матеріал
Відповідальність за руйнування антикорупційної інфраструктури несе особисто Зеленський – Порошенко про рішення КСУ
Наступний матеріал
32-й блокпост: бій Нацгвардії проти окупантів, що став легендою – "Таємниці війни"
Loading...
"Чотири авто дуже пошкоджені": як пояснили робітники падіння будматеріалів із багатоповерхівки – включення

"Чотири авто дуже пошкоджені": як пояснили робітники падіння будматеріалів із багатоповерхівки – включення

На Оболоні на автівки з багатоповерхівки впали будматеріали – подробиці

На Оболоні на автівки з багатоповерхівки впали будматеріали – подробиці

Родина Порошенків презентувала проєкт створення в Києві концерт-холу світового рівня

Родина Порошенків презентувала проєкт створення в Києві концерт-холу світового рівня

Місцеві прозвали "кремлем": під Києвом зводять гігантський монастир РПЦ закордонної – "СтопРеванш"

Місцеві прозвали "кремлем": під Києвом зводять гігантський монастир РПЦ закордонної – "СтопРеванш"

Не змогли побудувати об'їзну навколо Житомира: "Укравтодор" розриває контракт із китайською компанією

Не змогли побудувати об'їзну навколо Житомира: "Укравтодор" розриває контракт із китайською компанією

"Зеленський обіцяв зробити за одну ніч": Омелян пояснив, скільки часу потрібно для будівництва доріг

"Зеленський обіцяв зробити за одну ніч": Омелян пояснив, скільки часу потрібно для будівництва доріг