Результати моніторингу онлайн-медіа, проведеного Інститутом масової інформації, свідчать, що під час передвиборчої парламентської кампанії в онлайн-медіа було зафіксовано вдвічі більше матеріалів з ознаками "джинси", основним замовником яких була "Опозиційна платформа – За життя". Про таке повідомив "Укрінформ".
"Коротко про те, що ми побачили в онлайн-медіа. Перше – "джинси" було вдвічі більше, ніж під час президентських виборів. Основним замовником була "Опозиційна платформа – За життя". На її частку припало більше половини всіх матеріалів із ознаками замовності, і це, хочемо сказати, просто кричущий факт", – сказала виконавча директорка ГО "Інститут масової інформації" Оксана Романюк.
За її словами, це межує з цензурою.
Крім того, експерти стверджують, що зріс чорний піар, якого було також удвічі більше, ніж під час президентської кампанії.
"На жаль, такої кількості чорного піару ми не фіксували ще жодного разу на українських виборах. На хвилинку, чорний піар в онлайні склав 12% від загальної кількості "джинси". Це дуже багато. Це, фактично, більше ніж кожен десятий матеріал. Це неприпустима ситуація. Я думаю, що журналістська спільнота мала би звернути на це увагу, і саморегулятивні організації також", – ідеться у тексті повідомлення.
Загалом, ГО "Інститут масової інформації" провів три хвилі моніторингу в низці онлайн-ЗМІ: "Обозреватель", "Знай.ua", "24-й канал", "Гордон", "Українська правда", "Новое время", "УНІАН", "Сегодня"," ТСН", "112.ua", "Newsone", "RBC.ua", "Ліга".
Як повідомляв 5.ua, у громадянській мережі "ОПОРА" зафіксували 445 порушень з моменту старту виборчої кампанії.