Вболівальники на стадіоні
Вболівальники на стадіоні Depositphotos

Parimatch розіграє 10 вік-ендів у Барсі з відвідуванням Камп Ноу

Читайте по-русски
Parimatch запускає літню акцію "Заряжай! Став на літо", в якій всі бажаючі можуть поборотися за головний приз – одну з десяти поїздок на двох в Барселону з відвідуванням легендарного стадіону Камп Ноу

Матеріал розміщено на правах реклами

Кваліфікаційні матчі Ліги чемпіонів і Ліги Європи 2019/20, турнір Великого шолома у Вімблдоні, Чемпіонат світу з водних видів спорту та фехтування і багато інших – літо 2019 багато на яскраві спортивні події. З акцією "Заряжай! Став на літо" від Parimatch можна стежити за ними, прогнозувати результати і вигравати призи – в тому числі вік-енд на двох у Барселоні з відвідуванням легендарного стадіону Камп Ноу. У музеї стадіону можна побачити всі трофеї ФК "Барселона", індивідуальні нагороди гравців, у тому числі п'ять золотих м'ячів Мессі, відео і фотографії перемог, а також спуститися в роздягальню стадіону і відвідати коментаторські кабіни.

Parimatch реклама
Parimatch рекламаParimatch

Для участі у заході потрібно зайти на сторінку акції і зробити прогноз на будь-який із спортивних подій тижня. Крім головних призів, учасники можуть виграти тисячу додаткових: MacBook Pro 128GB, iPhone X 64GB, Samsung Galaxy S10e, навушники Airpods 2, портативну колонку JBL Charge 3, електросамокат Xiaomi Mi Scooter, ігрове крісло GamePro Stinger, брендований мерчендайз, а також безліч невеликих бонусів.

Розіграш буде проходити щотижня протягом терміну дії акції – з 10 червня по 18 серпня включно.

Попередній матеріал
У столиці флешмобом "Пишаюсь українським паспортом" відзначили другу річницю безвізу – як це було
Наступний матеріал
Трагедія в одеській психлікарні: помер ще один постраждалий внаслідок пожежі
Теги:

У Дніпрі екологічні активісти почали блокувати зрубування дерев

В екологічній асоціації звернули увагу на маніпуляції "зеленою" темою напередодні виборів

Бізнес перестав скаржитися на корупцію в АМКУ – Європейська бізнес асоціація

АМКУ змінив підхід у комунікації з бізнесом – юрист

За 10 років буде точка неповернення: екологію не можна використовувати як інструмент – експерт

Зупинка підприємств: екологія стала новою зброєю проти бізнесу