В Японії зможуть корегувати гени людських ембріонів

В Японії експертна комісія представників міністерств охорони здоров’я та науки запропонувала проект правил, які дозволили б корегування генів людських ембріонів на ранніх стадіях розвитку. Про це йдеться у статті видання Nature, повідомляє "Укрінформ".

Проект дозволяє модифікувати гени ембріонів у наукових цілях і накладає обмеження на втручання в ембріон у репродуктивних цілях, проте, юридичної заборони на це не передбачається.
    Уже з наступного місяця проект буде відкритим для суспільного обговорення і, в разі схвалення, набуде чинності у першій половині наступного року.

Спеціаліст з біоетики Тетсуя Ішиї наголошує, що оприлюднення проекту правил означає, що Японія починає змінювати нейтральну позицію щодо генної модифікації людини і заохочує наукові дослідження в цій сфері.

Як повідомляв 5.UA, у Сполучених Штатах вчені знайшли новий, раніше невідомий науці, орган. Це ціле сплетіння різноманітних мікроскопічних каналів, що пронизують сполучну тканину. Такі канали є по всьому тілу людини. Через них протікає близько 1/5 усієї рідини людського тіла. Новому органу дали назву – інтерстиціум.

"Не бачила батька 8 місяців": донька Романа Сущенка розповіла про зустріч з батьком у Лефортово