Ракові клітини можна знищувати за допомогою DGLA
Ракові клітини можна знищувати за допомогою DGLA medicalxpress.com

В організмі людини знайшли речовину, яка вбиває ракові клітини

Читайте по-русски
    Ці кислоти є у грудному молоці і деяких видах рослинних олій

Дослідники із американського Університету штату Вашингтон виявили, що в людському організмі є речовини, які здатні знищувати клітини раку. Про це повідомляє Medical Express із посиланням на дослідження, опубліковане в журналі Developmental Cell.

Виявилось, що жирна кислота, яка називається дигомо-гама-ліноленова (DGLA) кислота, може запускати фероптоз (механізм, що відповідає за смерть клітин у злоякісних новоутвореннях) у піддослідних тварин і в людських клітинах раку.

Автори дослідження стверджують, що це відкриття має багато важливих наслідків і наближає людей до подолання раку.

DGLA – кислота, яка у невеликих кількостях присутня в організмі людини та у грудному молоці. Цю кислоту отримують із рослинних олій, таких як олія вечірньої примули (Oenothera biennis), олія насіння чорної смородини, олія насіння боровика та олія конопель. GLA також міститься в різних кількостях в їстівному конопляному насінні, вівсі, ячмені та спіруліні. Але оскільки вона не представлена широко у будь-якій із дієт, раніше учені не розглядали вплив і властивості цієї речовини.

Дослідники стверджують, що, якби вони навчилися доставляти цю кислоту безпосередньо до ракових пухлин, це могло б сприяти фероптозу і привести до загибелі пухлин. Окрім того, дослідження фероптозу за допомогою DGLA може запобігти загибелі клітин, які відповідають за здоровий стан нирок і нейронних зв'язків.

Нагадаємо, раніше 5.UA повідомляв, що вчені зробили значний прорив у розробці вакцини проти різних видів раку.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Ситуація з курсом валют: євро і долар різко зросли в ціні