Розробники вакцини проти раку
Розробники вакцини проти раку tri.edu.au

Учені зробили сенсаційний прорив у розробці вакцини проти раку

Читайте по-русски
    Вакцина буде придатна для лікування раку крові та різних пухлин

Учені зробили значний прорив у розробці вакцини проти різних видів раку. Результати дослідження науковців дослідницької команди Mater на базі Інституту трансляційних досліджень у співпраці з Університетом Квінсленду опубліковано в журналі Clinical and ranslational Immunology.

Нову вакцину під назвою CLEC9A-WT1 сподіваються використовувати для лікування низки онкогематологічних захворювань, таких як мієлоїдний лейкоз, неходжкінська лімфома, множинна мієлома та дитяча лейкемія, а також твердих злоякісних новоутворень, враховуючи рак молочної залози, легенів, нирок, яєчників, підшлункової залози та гліобластоми.

Вакцина складається з людських антитіл і пухлиноспецифічного білка WT1, щоб одночасно впливати на клітини людини і активувати пам'ять ракових клітин. За словами авторів, вакцина володіє декількома ключовими перевагами в порівнянні з вже тестованими в рамках клінічних досліджень вакцинами.

По-перше, вона може бути виготовлена у вигляді готової лікарської формули, що спрощує багато процесів, якщо порівняти з більш специфічними вакцинами.

По-друге, вакцина націлена на ключові пухлинні клітини, необхідні для запуску важливих імунних реакцій, що підвищує ефективність лікування і знижує потенційні побічні ефекти. Це робить вакцину ефективнішою та при цьому мінімізує потенційні побічні ефекти.

Учені готові випробувати нову вакцину проти раку на людях після успішного проходження доклінічних досліджень.

Наразі вакцина вже успішно пройшла перше тестування на мишах.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

В Україні за добу понад 600 хворих на COVID-19 – один із найнижчих показників за останній місяць