Планета, схожа на Землю
Планета, схожа на Землю NASA

Учені підрахували кількість планет, на яких може існувати життя в нашій галактиці

Читайте по-русски
    Найближча до Землі планета, на якій є життя, вірогідно, розташована за 70 трильйонів миль від нашої планети

Астрономи, використовуючи дані NASA, вперше підрахували приблизну кількість планет-двійників Землі, на яких може існувати життя, у галактиці Чумацький шлях. Про це пише NBC News із посиланням на дослідження, опубліковане в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Учені виявили щонайменше 8,8 мільярдів зірок з планетами, орбіта яких лежить у зоні оптимальних температур. Тобто, лише у нашій галактиці планет, схожих на Землю, більше, ніж людей на нашій планеті. Зазначимо, на сьогодні кількість галактик у видимому Всесвіті оцінюється у 100-200 мільярдів.

Наступним кроком буде перевірити, чи у цих планет є атмосфера. Для цього знадобляться потужні космічні телескопи, запуск яких ще не відбувся.

Астрономи підрахували, що в Чумацькому шляху приблизно кожна п’ята зірка має такий же розмір, колір і вік, як і наше Сонце. Навколо них обертаються планети приблизно такого ж розміру, як і Земля, які розміщені в зоні, придатній для життя. Теоретично на їхній поверхні може бути вода в рідкій формі. Про це говорять висновки складних розрахунків, зроблених на основі даних, зібраних за чотири роки телескопом Kepler, який належить NASA.

За словами співавтора дослідження з Каліфорнійського університету в Берклі Джефа Мерсі, найближча до Землі планета, на якій є життя, вірогідно, розташована за 70 трильйонів миль від нашої планети.

Нагадаємо, нещодавно астрономи виявили одну із планет, схожих на Землю, у центрі нашої галактики. На думку дослідників, рік на нововиявленій планеті може тривати близько 617 діб.

В Україні понад 7,5 тисячі осіб одужали від коронавірусу – скільки ще хворіють