Космос
Космос newscientist.com

Учені підрахували ймовірну кількість інопланетних цивілізацій у нашій галактиці

Читайте по-русски
    Раніше вважалося, що таких розумних видів у галактиці може бути "від нуля до мільярдів"

Дослідники із Ноттінгемського університету, що у Великій Британії, підрахували кількість інопланетних цивілізацій, які можуть існувати в галактиці Чумацький Шлях. Результати дослідження були опубліковані в The Astrophysical Journal, пише Phys.org.

За розрахунками учених, у галактиці може існувати приблизно 30 видів розумних істот. Раніше ж вважалося, що таких видів у галактиці може бути "від нуля до мільярдів".

Фахівці припустили, що розумне життя з'являється на інших планетах аналогічно тому, як це сталося на Землі, тобто для цього потрібно приблизно 5 мільярдів років.

Ще одним фактором, який вплинув на дослідження, є кількість зірок у Чумацькому Шляху, які, як і Сонце, мають високу металічність, тобто багаті елементами, які важчі за гелій.

Дослідження показує, що кількість цивілізацій сильно залежить від того, як довго вони активно надсилають у космос сигнали свого існування, такі як радіопередачі із супутників, телебачення тощо. Якщо інші технологічні цивілізації мають такий же вік як наша (а це майже 100 років), тоді в нашій галактиці налічується приблизно 36 інтелектуальних технічних цивілізацій.

Середня відстань між планетними системами, де мешкають розумні істоти, становить 17 тисяч світлових років, що робить їх виявлення дуже складним.

Крім того, якщо час виживання технологічно розвинутої цивілізації досить короткий, то, імовірно, що в даний час люди є єдиними живими розумними істотами, здатними посилати радіосигнали.

Нагадаємо, нещодавно японські дослідники знайшли новий доказ того, що життя на нашу планету було занесене із космосу.

Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!

Уряд має намір посилити відповідальність за недотримання маскового режиму