ASKAP
ASKAP theconversation.com

Учені знайшли джерело загадкових інопланетних сигналів

Читайте по-русски
    Імпульси, які тривають кілька мілісекунд, супроводжуються викидом у космічний простір колосальної кількості енергії

Група австралійських астрономів зуміла виявити джерела загадкових радіосигналів, відомих як швидкі радіосплески (FRB). Про це йдеться у статті, опублікованій в Astrophysical Journal.

Деякі фахівці припускають, що ці сигнали можуть посилати інопланетні цивілізації, однак більшість учених дотримується гіпотез про їхнє природне походження.

За допомогою радіоінтерферометра ASKAP (комплекс із 36 антен, діаметром 12 метрів кожна, що знаходиться в обсерваторії Мерчісон на заході Австралії) дослідники виявили чотири радіосплески – FRB 180924, FRB 181112, FRB 190102 і FRB 190608. Під час спостережень було виявлено, що джерела всіх цих спалахів знаходяться в масивних галактиках, віддалених на 1-5 мільярдів світлових років від Землі.

Швидкий радіоімпульс триває кілька мілісекунд і супроводжується викидом у космічний простір величезної кількості енергії – такою, яку Сонце випромінює протягом декількох десятків тисяч років. Багато дослідників припускають, що в цього явища природні причини, наприклад, спалахи наднових, зіткнення нейтронних зірок, активні чорні діри або магнітари.

Австралійські вчені вважають малоймовірним, що FRB виникають завдяки молодим магнітарам, що утворюються при надяскравих наднових. Однак моделі зі звичайними магнітарами і злиттям компактних об'єктів, наприклад, чорних дір і нейтронних зірок, залишаються правдоподібними.

Раніше 5.UA повідомляв, що вчені зафіксували найпотужніший за останні три роки спалах на Сонці.

В ОПУ розповіли про підсумки переговорів у Німеччині