Сонце
Сонце NASA

На Сонці зафіксували найпотужніший спалах за останні три роки

Читайте по-русски
    Підвищена активність може свідчити про початок нового життєвого циклу світила

Учені NASA зафіксували потужні спалахи на Сонці. Про це повідомляється на сайті космічного агентства.

Появу нових плям уперше виявили 29 травня. Після цього астрономи зафіксували найпотужніший спалах на Сонці від 2017 року. Йому присвоїли клас М. Водночас учені зазначили, що зараз активність доволі мала, тому Центр прогнозування космічної погоди (SWPC) поки не буде попереджати населення про підвищену сонячну активність.

Новий сонячний цикл починається раз на 11 років. І нові плями на світилі можуть якраз свідчити про початок нового такого циклу. Однак для того, щоб можна було із впевненістю визначити, що саме відбувається, знадобиться щонайменше 6 місяців спостережень, адже той факт, що зараз кількість плям збільшується, не означає, що наступного місяця їх число не повернеться до колишніх значень.

У NASA зазначають, що, хоча на здоров'я людей нові спалахи не вплинуть, вони можуть позначитися на якості сигналу стільникового зв'язку і GPS.

Раніше 5.UA повідомляв про те, що вчені порівняли Сонце з іншими подібними зірками і виявили, що наше світило має напрочуд спокійний характер.

Статистика МОЗ: за добу одужали 388 українців, захворіли – трохи менше