фото photo.sf.co.ua

Або вчені весь час помилялися, або це нова невідома фізика: науковці виявили зірки, які суперечать теорії Всесвіту

Для цих зірок характерне постійне мерехтіння, за допомогою якого можна ще раз виміряти швидкість розширення Всесвіту

За допомогою телескопа Hubble астрофізики виявили скупчення зірок-цефеїд у Великій Магеллановій Хмарі на відстані близько семи тисяч світлових років від нас. Про це пише "НВ" із посиланням на Live Science.

Зазначається, що для цих зірок характерне постійне мерехтіння, за допомогою якого можна ще раз виміряти швидкість розширення Всесвіту. Воно є альтернативою до хабблівського методу вимірювання цього показника, заснованого на так званому реліктовому випромінюванні.

"Якщо початковий показник точний – це означає, що вчені вимірювали відстані до далеких об'єктів у Всесвіті неправильно протягом багатьох десятиліть. Але якщо друге значення правильне – дослідникам, можливо, доведеться прийняти існування екзотичної, нової фізики", – пояснює Адам Мен із Live Science.

Ключовим у цьому питанні залишається яскравість мерехтіння цефеїд, оскільки кожна з них може бути менш або більш яскравою в різні періоди свого існування.

Астроном із університету Чикаго і член однієї з команд, які аналізують дані з телескопа Hubble, Барр Мадор каже, що нещодавно вони знайшли ще один спосіб уточнити постійну Хаббла – виміряти мерехтіння червоних гігантських зірок. Річ у тім, що ці зірки є однаково яскравими в кінці свого існування, що спрощує спостереження за ними із Землі.

Нагадаємо, раніше 5.ua повідомляв, що китайські астронавти знайшли на Місяці дивну невідому речовину, пояснення якій немає.

Також дивіться фотогалерею за темою:

Як найшвидша людина світу відсвяткувала перший забіг у невагомості – ФОТО

Усейн Болт у невагомості

У центральних областях України оголосили штормове попередження